Gå til innhold

[innlegg.no] Serieprat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min tv-uke neste uke, dog masse blir spart til helgene som kommer evt. høstferien.

Mandag: Sesongpremiere av Curb Your Enthusiasm. Entourage sin første episode med William Fichtner(kjent som Mahone fra Prison Break).

Tirsdag: 2-timers sesongstart for både Heroes og House! Sesongstart for Castle, The Big Bang Theory og How i Met Your Mother.

Onsdag: NCIS sesongstart og NCIS Los Angeles seriestart. Også en ny serie med Christian Slater som heter "The Forgotten". Pluss Sons of Anarchy er.

Torsdag: Criminald Minds, CSI New York, Gary Unmarried og Law And Order: Special Victims Unit(med gjesteskuespillern W.Miller, Michael Scofield fra Prison Break). Cougar Town ny komi-serie med Courtney Cox og en annen som heter Modern Family med blant annet Ed O`Neil(Bundy).

Fredag: Seriestart for The Mentalist, Flashforward og CSI(Las Vegas) av de seriene jeg bryr meg om. Pluss Greys som jeg /care veldig i.

Anbefaler alle som liker Lost å se "Flashforward" som har premiere natt til torsdag. Sett de første 17minuttene på nettet tidligere denne uka, virker som noe av det beste som har gått på vanlige tv-kanaler i statene siden Lost og.

Lørdag: Law And Order og Brothers(ny serie).

Dollhouse, Ghost Whisperer, Smallville og Numbers som jeg ikke bryr meg om i tilegg.

Lenke til kommentar
Nei, øksa serier og "Greys Anatomy-In-Space" er ikke serier for min del. Glad den daua, fikk aldri tid til å se piloten før jeg hørte den ble øksa.

Dette er så langt ifra "Greys Anatomy-In-Space" som det går...skal innrømme i starten at det virket litt spesielt men serien har virkelig blitt heftig nå. Det var rykter om at serien ble kanselert ganske tidlig men den går enda...9 episoder så langt.

Men kan skjønne det muligens var dårlige seer tall i starten da dette egentlig virket litt kjedelig...men det trangsynte mennesker ikke skjønner er at en serie skal bygges opp gradevis..dette er ikke en film som er over på 1 time og 30 min....

Om en liker scifi så burde en sjekke denne serien...den er langt ifra hva den gir inntrykk av...I promise :)

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar
Dette er så langt ifra "Greys Anatomy-In-Space" som det går...skal innrømme i starten at det virket litt spesielt men serien har virkelig blitt heftig nå. Det var rykter om at serien ble kanselert ganske tidlig men den går enda...9 episoder så langt.

Men kan skjønne det muligens var dårlige seer tall i starten da dette egentlig virket litt kjedelig...men det trangsynte mennesker ikke skjønner er at en serie skal bygges opp gradevis..dette er ikke en film som er over på 1 time og 30 min....

Om en liker scifi så burde en sjekke denne serien...den er langt ifra hva den gir inntrykk av...I promise :)

Haha, her er verdens første fornekter!

Serien er fremdeles økset selv om episodene forsetter å. Det kommer ikke noe mer på ABC, og heller ikke på canadiske CTV. Episodene skal nå forsette i oktober på en fattig kanal som heter så "Space TV" og det er bare for 4 episoder så er det boom boom over å ut.

Lenke til kommentar

Haha, her er verdens første fornekter!

Serien er fremdeles økset selv om episodene forsetter å. Det kommer ikke noe mer på ABC, og heller ikke på canadiske CTV. Episodene skal nå forsette i oktober på en fattig kanal som heter så "Space TV" og det er bare for 4 episoder så er det boom boom over å ut.

Virkelig synd for dette er noe av det bedre utenom True Blood jeg har sett på en stund, men er ikke overasket da gode serier blir øksa hele tiden :( Serier som fks Firefly som er helt rått...men folk er helt blåste i hode over dammen...

Får håpe det blir en ok ending da... :(

Lenke til kommentar
Driver og sjekker den ut, liker den bra sålangt.. Kjipt at den ble kansellert :(

Ja synes det er kjempe kjipt...synes det ble jævla spennende utover så håper virkelig det kommer noen få episoder til slik at en får litt closure på en måte..

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...