Gå til innhold

[innlegg.no] Serieprat


Anbefalte innlegg

Sett de tre første episodene av Firefly nå. Jeg var oss onkelen min så snakket vi om Sci-fi så sa jeg att jeg ikke hadde sett Firefly, da ropte han ''MARATHON!!!11111!!1!''. Jeg orker alldri å se mere en tre episoder av en serie før jeg må se noe annet, men ble litt hekta på serien. Hadde egentlig lyst til å se mer etter tredje episoden, men da var klokka tolv. Det var midt i blinken for meg, Humoristisk Sci-Fi med en liten vri :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var bare en måte å si at jeg likte serien på. Liker veldig godt hvordan Joss Whedon har blandet Sci/fi med western. Samtidig som han har beholdt den fine humoren han er så kjent for. Samt kinesisk banning. ^_^ Du kan virkelig kjenne deg igjen i serien, og jeg skulle virkelig ønske den ikke hadde blitt kansalert.

Lenke til kommentar

Jeg trenger tips til neste serie jeg skal se. Jeg er på jakt etter sci-fi. Gjerne noe med like god dybde som Battlestar Galactica. Har sett Stargate, Doctor Who (+ Torchwood og Sara Jane..).. Har også sjekket ut Firefly, men falt ikke så veldig for det..

Har sett en del Star Trek også.. Noen som har noen tips? =)

Gjerne noe som ikke er alt for gammelt..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...