lolidude_InnleggNO Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Sett de tre første episodene av Firefly nå. Jeg var oss onkelen min så snakket vi om Sci-fi så sa jeg att jeg ikke hadde sett Firefly, da ropte han ''MARATHON!!!11111!!1!''. Jeg orker alldri å se mere en tre episoder av en serie før jeg må se noe annet, men ble litt hekta på serien. Hadde egentlig lyst til å se mer etter tredje episoden, men da var klokka tolv. Det var midt i blinken for meg, Humoristisk Sci-Fi med en liten vri Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Cowboyer i rommet =win! Elsker firefly. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Jeg skjønner ikke helt hvorfor dere sier de er cowboyer i rommet? Den er jo helt klart inspirert av steampunk og western, men de ligner jo ikke på cowboyer? Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 16. august 2009 Forfatter Del Skrevet 16. august 2009 Det var bare en måte å si at jeg likte serien på. Liker veldig godt hvordan Joss Whedon har blandet Sci/fi med western. Samtidig som han har beholdt den fine humoren han er så kjent for. Samt kinesisk banning. ^_^ Du kan virkelig kjenne deg igjen i serien, og jeg skulle virkelig ønske den ikke hadde blitt kansalert. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 Ja, men det er Fox. Fox er komplette rævhøl som kanselerer alt som folk liker DAMN YOU FOX! Fox er de eneste jeg nekter å kjøpe produkter fra. Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Jeg trenger tips til neste serie jeg skal se. Jeg er på jakt etter sci-fi. Gjerne noe med like god dybde som Battlestar Galactica. Har sett Stargate, Doctor Who (+ Torchwood og Sara Jane..).. Har også sjekket ut Firefly, men falt ikke så veldig for det.. Har sett en del Star Trek også.. Noen som har noen tips? =) Gjerne noe som ikke er alt for gammelt.. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Star Trek og Stargate spin-off seriene? Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Star Trek og Stargate spin-off seriene? Har sett Stargate Atlantis også.. Det er vel den eneste Stargate spin-offen som har kommet enda.. Universe skal vel starte i Oktober.. Star Trek er jeg egnetlig ikke noen stor fan av, desverre.. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 (endret) Sett alle 5 sesongene av House nå, fordelt over 3 uker, kan ikke huske å ha vært så avhengig av en serie siden sesong 1 av Lost. Fantastisk gjennomført. Endret 17. august 2009 av Vaine Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Star Trek og Stargate spin-off seriene? Har sett Stargate Atlantis også.. Det er vel den eneste Stargate spin-offen som har kommet enda.. Universe skal vel starte i Oktober.. Star Trek er jeg egnetlig ikke noen stor fan av, desverre.. Se alle disse? http://www.toplessrobot.com/2009/08/9_sci-...r_have_spun.php Lenke til kommentar
Håvard_InnleggNO Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Det endte med at jeg startet å se på House M.D.... Nå klarer jeg ikke å legge det fra meg, selv om jeg har sett det før.. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Er The Singing Detectives kjent for noen? Så at jeg hadde det liggende, lurer litt på hva det er. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. august 2009 Del Skrevet 18. august 2009 Aldri hørt om. Høres canadisk ut. Lenke til kommentar
Luremus70 Skrevet 19. august 2009 Del Skrevet 19. august 2009 Noen har tydeligvis "mistet" en utgave av Dexter.s04e01.preair. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 19. august 2009 Forfatter Del Skrevet 19. august 2009 Takk for tipset. ^_^ Dexter er forsåvidt en av de beste seriene der ute. Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 (endret) Pre-airen til Dexter jeg anskaffet var dessverre av veldig lav kvalitet Hvis noen finner/har funnet en som er fin-fin, send meg gjerne en PM Endret 20. august 2009 av Joananas Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Tror jeg skal vente til alle episodene har kommet ut før jeg begynner å se. Vil ha muligheten til å fortsette til neste episode hvis det blir spennende, som jeg tror det blir. Gjorde det ifjor, og det funket fint. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det beste med å se serier er å vente en ukes tid før du ser neste imo. Hater det, men elsker det også. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 20. august 2009 Del Skrevet 20. august 2009 Det blir som en liten julaften når en ny episode kommer ut, det skal jeg si meg enig i. Jeg får se når det begynner å bli blest rundt serien om jeg ikke plukker det opp og begynner å se. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. august 2009 Del Skrevet 29. august 2009 Har sett 4 episoder av Pushing Daisies. Elsker det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå