HerrGhost Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Burde kanskje sett de første episodene av Twin Peaks jeg og. Søren, begynner jo alltid langt inni seriene. Endret 5. august 2009 av GhostViper Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Hvordan man kan like Full Metal Jacket er vanskelig aa forstaa for meg. Drittfilm. ENDELIG en som er på bølgelengde med meg! Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Begynte uheldigvis å se starten på Legend of the Keeper før sommeren, som er en TV-tilpasning av bokserien Sword of Truth (som var bra helt til bok 7). De første bøkene i serien er noe av det mest spennende jeg har lest innen fantasy (spesielt bok 6) men TV-serien var det største makkverket innen fantasy genren siden Xena, young hercules, og Simbad!!! Noe så skuffende har jeg aldri opplevd... For å komme meg etter sjokket begynte jeg på Rome og True Blood. HBO skuffer aldri! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har begynt å se på Hung. Liker det så langt. Kunne ønske episodene varte litt lenger dog -_- HBO, store deler av seriene dems har bare 20-30 minutter. Jeg synes det er bra, fordi det luker ut mye fillers som andre tv-kanaler sine serier stapper inn i sine... Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Har begynt å se på Hung. Liker det så langt. Kunne ønske episodene varte litt lenger dog -_- HBO, store deler av seriene dems har bare 20-30 minutter. Jeg synes det er bra, fordi det luker ut mye fillers som andre tv-kanaler sine serier stapper inn i sine... De jeg har sitt er rundt 50 minutt Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Bestemt meg for å se så mye jeg rekker av sesong 2 av Farscape i dag. Blir bare bedre for hver gang jeg ser. Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 6. august 2009 Del Skrevet 6. august 2009 Glemte at jeg hadde igjen den Europeske pilotepisoden til Twin Peaks, i kveld blir det kos! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 De jeg har sitt er rundt 50 minutt Hvem da, bortsett fra Ture Blood? Tror du blander vanlig tv-serier og mini-serier her. Mini-seriene til HBO som John Adams og Band of Brothers pågår i rundt 50min til en time ca. Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 De jeg har sitt er rundt 50 minutt Hvem da, bortsett fra Ture Blood? Tror du blander vanlig tv-serier og mini-serier her. Mini-seriene til HBO som John Adams og Band of Brothers pågår i rundt 50min til en time ca. Føler i såfall at HBO sine serier varer litt lenger. Har nå kanskje ikke sett så mange serier da, men Oz husker jeg varte ganske lenge Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Farscapes første sesong er på 50min! Husker ikke helt hvor lange sesong 2 episodene er, men tror de er nærme på 50 også. Lenke til kommentar
psyched Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 Hvordan man kan like Full Metal Jacket er vanskelig aa forstaa for meg. Drittfilm. ENDELIG en som er på bølgelengde med meg! No way! Lenke til kommentar
Mr.T_InnleggNO Skrevet 8. august 2009 Del Skrevet 8. august 2009 De jeg har sitt er rundt 50 minutt Hvem da, bortsett fra Ture Blood? Tror du blander vanlig tv-serier og mini-serier her. Mini-seriene til HBO som John Adams og Band of Brothers pågår i rundt 50min til en time ca. Rome, True Blood, Deadwood, Six Feet Under, Band of Brothers, The Tudors, The Wire. Alle har 50-55 minutters episoder Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 9. august 2009 Forfatter Del Skrevet 9. august 2009 Da var Psych tilbake på skjermen. Så den nyeste episoden i går, og kan ikke si den levde helt opp til forventningene, men det betyr ikke at den var dårlig, tvert i mot. Det er uansett godt å ha litt god Shawn & Gus humor tilbake i hverdagen. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Mente som går forsatt, og skulle legge til "komiseriene" dems. Hung går under som en mix av komedie og drama. Band of Brothers, Rome, Oz, The Wire o.s.v. har vært av lufta i et par år nå. The Tudors er ikke HBO-serie. Den er Showtime-lagd. Uansett, HBO har som regel bare 20-30min på komiseriene. Synes 20 minutters episoder av Hung holder i massevis. Glimrende True Blood i dag. Jason og Eric var virkelig epic i dag.. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Synes egentlig sluttene av Hung er litt merkelig, man vet aldri helt om den faktisk er ferdig eller ikke. Serien er forsåvidt helt grei den, og føler den vokser med hver episode. Nå er det True Blood tid for meg. Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har fått dilla på Hotel Babylon. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 10. august 2009 Forfatter Del Skrevet 10. august 2009 Utrolig så bra True Blood var i dag da, dette blit jo bare bedre og bedre! Tror ikke jeg klarer å vente til neste gang, for den cliffhanger var fantastisk. Godric virker som en intressant karakter, og Erik blir bare bedre og bedre. Har ikke helt sansen for Bill nå for tiden, men det får så være. Dette kommer til å bli en lang uke. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 10. august 2009 Del Skrevet 10. august 2009 Har hatt et Heroes maraton idag, sett hele sesong to. Det var artig det, men la merke til endel smaafeil. I sesong en, som vi har sett de siste dagene, har enda flere smaafeil. Lenke til kommentar
Zwink Skrevet 14. august 2009 Del Skrevet 14. august 2009 (endret) Det kommer en ny serie av Spielberg, Tom hanks & co. lignende band of brothers i 2010! :o http://en.wikipedia.org/wiki/The_Pacific_(miniseries) Har hatt et Heroes maraton idag, sett hele sesong to. Det var artig det, men la merke til endel smaafeil. I sesong en, som vi har sett de siste dagene, har enda flere smaafeil. Så faktisk sesong 1 nettop i løpet av 2 dager. Fornøys Endret 14. august 2009 av Snapz Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. august 2009 Del Skrevet 16. august 2009 No shit? Diskuterer allerede selv her på forumet i egen tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå