kaaasen Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvorfor har jeg aldri startet å se på South Park før nå? Jeg har sett noen episoder her og der tidligere, men jeg har aldri sett noen sesonger. Føler jeg har gått glipp av så mye. Må.. ta... igjen... det... tapte. Da har du 13 fantastisk morsomme sesonger å se frem til. Bare gled deg til Randy begynner å ta av etterhvert. Han er den råeste characteren i hele serien etterhvert =D Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 De siste sesongene av South Park er ganske så kjedelige, men de 10 første sesongene er ganske morsome. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvilken planet er du fra? Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 Hvilken planet er du fra? Jeg er en normal person, men med egne meninger. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 3. august 2009 Del Skrevet 3. august 2009 (endret) Faen for en True Blood-episode i dag. Endret 3. august 2009 av Maury Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Nå har jeg akkurat sett pilotepisoden til Eureka, og den var helt grei. Håper virkelig det tar seg opp utover, ellers tror jeg ikke at jeg orker å ofre tid på den serien gitt... Lenke til kommentar
Toroto92 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Har begynt å se på Hung. Liker det så langt. Kunne ønske episodene varte litt lenger dog -_- Endret 5. august 2009 av Genetics Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Må bare anbefale alle dere i denne tråden serien Twin Peaks, den overgår det meste jeg har sett! Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Da er mitt spørsmål: Er du en av de som liker Twin Peaks fordi det er "kult og annerledes" eller likte du det oppriktig? For jeg regner med at 85% av de som liker det, liker det KUN fordi det er "in" å være fan... Akkurat som Full Metal Jacket, Clockwork orange og The Breakfast Club.... Endret 5. august 2009 av Neptjune Lenke til kommentar
REALRAW Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Da er mitt spørsmål: Er du en av de som liker Twin Peaks fordi det er "kult og annerledes" eller likte du det oppriktig? For jeg regner med at 85% av de som liker det, liker det KUN fordi det er "in" å være fan... Akkurat som Full Metal Jacket, Clockwork orange og The Breakfast Club.... Når ble det inn å være glad i Lynch? Likte serien fordi den var kul og annerledes, kjøpte ikke serien fordi andre på internett likte den. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Bra mattulf! Er så dritt lei av å møte folk som liker Twin Peaks fordi "alle" andre gjør det. Å være annerledes er den nye mainstream vette Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Akkurat som Full Metal Jacket, Clockwork orange og The Breakfast Club.... Du mener at de filmene der er det ukult å like fordi det er så kule? Isåfall er jeg en ukul kul kis. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Har store vanskeligheter med å formulere meg rett over et tastatur når det gjelder dette emnet. Så vil ikke tråkke på noens tær... MEN Det er veldig mange som slenger seg på en bølge av å like en film som f.eks full metal jacket.. Det er ingen spesielt bra gfilm i mine øyne, men det er mange som syntes fordi alle andre syntes det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvordan kan du vite med sikkerhet at "veldig mange" liker en film pga. at andre liker den? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Jeg har faktisk aldri møtt særlig mange som mener Stanley Kubrick sine filmer er geniale, og jeg bryr meg mindre om hva andre mener om filmer. Kubrick sine filmer er blant de jeg anser som de beste jeg eier og The Breakfast Club må jeg også si at jeg er en stor fan av. Det betyr ikke at jeg automatisk hører på XXX antall personer på nett, tvert imot. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvordan kan du vite med sikkerhet at "veldig mange" liker en film pga. at andre liker den? Fordi jeg personlig har møtt "mange". Som jeg vet har generel shitty smak, derav anaconda vs cobra (eller noe) alle van damme filmer osv. Men så fort vi kommer innpå full metal jacket, clockworg orange, ja da er det de beste filmene de har sett. Men jeg drar det for langt nå. Litt for mye rom og cola. Men ja, skjønn det! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Hvordan man kan like Full Metal Jacket er vanskelig aa forstaa for meg. Drittfilm. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Faen for en True Blood-episode i dag. Enig! Blir jo bare bedre, og bedre. Føles som om de bygger opp til en knall episode neste uke. Glede seg. ^_^ Må bare anbefale alle dere i denne tråden serien Twin Peaks, den overgår det meste jeg har sett! Jeg kom meg aldri videre fra første episoden av Twin peaks, siden den var (ikke drep meg) litt kjedelig. Har planer om å se videre though. Må bare få tid, samt grave den frem fra dvd hyllen. Endret 5. august 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
HerrGhost Skrevet 5. august 2009 Del Skrevet 5. august 2009 Du skuffer Har riktignok gått glipp av 10 eller mer av de første episodene men ble hekta selv om jeg begynnte mitt inni. Helt fantastisk serie. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 5. august 2009 Forfatter Del Skrevet 5. august 2009 (endret) Skuffer? Jeg vil ikke skuffe deg, så får vel ta den frem igjen da (men ikke i kveld). Kanskje hvis jeg hopper over den første episoden, så går det sikkert bedre. Endret 5. august 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå