Gå til innhold

[innlegg.no] Serieprat


Anbefalte innlegg

Dexter blir tegnefilm

 

ikveld blir det enten noen episoder med Torchwood, eller Sarah Janes Advantures, hva vil dere anbefale?

Hva ble det til? min stemme ville gått til Torchwood. Ettersom Sja er en helt grei serie, det eneste er at man merker (til tider) at den er ment for de litt yngre.Den passer forsåvidt perfekt i serietørke. Begge er selvfølgelig verdt å få med seg.

 

Noen som har sett Hung enda? Digger den serien, er nesten som en Californication-light aktig serie. Digger Thomas Jane som hovedkarakter i serien, veldig sterk hovedskuespiller. Plottet er også bra.

Hva handler den om?

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-127711
ikveld blir det enten noen episoder med Torchwood, eller Sarah Janes Advantures, hva vil dere anbefale?

Hva ble det til? min stemme ville gått til Torchwood. Ettersom Sja er en helt grei serie, det eneste er at man merker (til tider) at den er ment for de litt yngre.Den passer forsåvidt perfekt i serietørke. Begge er selvfølgelig verdt å få med seg.

Ble ingenting, pappa hadde hatt en storopprydning på harddisken, så alt jeg hadde var slettet. Skal se de snart selvsagt.

Lenke til kommentar

Blitt mye Stargate-Sg1 de siste to ukene, sett sesong 8 og de 4 første episodene av sesong 9. Claudia Black og Ben Browder er fantastiske som vanlig! Så egentlig alle sesongene på nytt og var på sesong 3, men glemte å ta med mer enn sesong 8,9 og 10 med meg til Frankrike. Blir vel å se når jeg kommer hjem. Deretter skal Farscape sees igjen. Alt jeg trenger er SG-1 og Farscape!

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711

Så akkurat første episode av Torchwood. Artig den, blir til at jeg ser resten. Nå skal jeg se første episode av Hung, før jeg avslutter med et par TBBT. Koselig natt med andre ord :)

Lenke til kommentar

Ble akkurat ferdig med samtlige sesonger av My Name Is Earl i forrige uke, og fant ut at jeg ville hoppe rett på en ny (for meg) serie. Har skaffet meg Eureka, Pushing Daisies, Rome, Breaking Bad og Six Feet Under, men er ikke helt sikker på hvilke serier jeg skal se på. Vanligvis pleier jeg å kun konsentrere meg om én serie av gangen, men denne gangen vurderer jeg å blande litt.

 

Rome så jeg et par-tre episoder av da det var splitter nytt, og i går så jeg første episode av Pushing Daisies. Hittil liker jeg Pushing Daisies bedre, men samtidig... huff, det er så mye kvalitet at jeg ikke klarer å velge. Kanskje jeg rett og slett burde se første episode av alle seriene før jeg bestemmer meg... Hmmmm...

Lenke til kommentar
Ble akkurat ferdig med samtlige sesonger av My Name Is Earl i forrige uke, og fant ut at jeg ville hoppe rett på en ny (for meg) serie. Har skaffet meg Eureka, Pushing Daisies, Rome, Breaking Bad og Six Feet Under, men er ikke helt sikker på hvilke serier jeg skal se på. Vanligvis pleier jeg å kun konsentrere meg om én serie av gangen, men denne gangen vurderer jeg å blande litt.

 

Rome så jeg et par-tre episoder av da det var splitter nytt, og i går så jeg første episode av Pushing Daisies. Hittil liker jeg Pushing Daisies bedre, men samtidig... huff, det er så mye kvalitet at jeg ikke klarer å velge. Kanskje jeg rett og slett burde se første episode av alle seriene før jeg bestemmer meg... Hmmmm...

 

Pushing Daisies og Breaking Bad anbefales på det sterkeste ;)

Lenke til kommentar
Pushing Daisies og Breaking Bad anbefales på det sterkeste ;)

 

Ja, jeg er ferdig med første sesong, og er vel på episode 3 i sesong 2 allerede. Har gått ganske fort i svingene, men det er en ganske spesiell og morsom serie. Litt greit med noe litt annerledes enn mainstream-seriene :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...