Kiro Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 (endret) Dexter blir tegnefilm ikveld blir det enten noen episoder med Torchwood, eller Sarah Janes Advantures, hva vil dere anbefale? Hva ble det til? min stemme ville gått til Torchwood. Ettersom Sja er en helt grei serie, det eneste er at man merker (til tider) at den er ment for de litt yngre.Den passer forsåvidt perfekt i serietørke. Begge er selvfølgelig verdt å få med seg. Noen som har sett Hung enda? Digger den serien, er nesten som en Californication-light aktig serie. Digger Thomas Jane som hovedkarakter i serien, veldig sterk hovedskuespiller. Plottet er også bra. Hva handler den om? Endret 25. juli 2009 av Ehtram Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 ikveld blir det enten noen episoder med Torchwood, eller Sarah Janes Advantures, hva vil dere anbefale? Hva ble det til? min stemme ville gått til Torchwood. Ettersom Sja er en helt grei serie, det eneste er at man merker (til tider) at den er ment for de litt yngre.Den passer forsåvidt perfekt i serietørke. Begge er selvfølgelig verdt å få med seg. Ble ingenting, pappa hadde hatt en storopprydning på harddisken, så alt jeg hadde var slettet. Skal se de snart selvsagt. Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Blitt mye Stargate-Sg1 de siste to ukene, sett sesong 8 og de 4 første episodene av sesong 9. Claudia Black og Ben Browder er fantastiske som vanlig! Så egentlig alle sesongene på nytt og var på sesong 3, men glemte å ta med mer enn sesong 8,9 og 10 med meg til Frankrike. Blir vel å se når jeg kommer hjem. Deretter skal Farscape sees igjen. Alt jeg trenger er SG-1 og Farscape! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Hva handler den om? Rett og slett en gymlærer som mister huset, så han blir hore. Årets beste nye serie til nå. Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 25. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2009 Kanskje det blir å teste den ut i kveld, eller i morgen da. Er på jakt etter en ny serie uansett. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 25. juli 2009 Del Skrevet 25. juli 2009 Så akkurat første episode av Torchwood. Artig den, blir til at jeg ser resten. Nå skal jeg se første episode av Hung, før jeg avslutter med et par TBBT. Koselig natt med andre ord Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Ble akkurat ferdig med samtlige sesonger av My Name Is Earl i forrige uke, og fant ut at jeg ville hoppe rett på en ny (for meg) serie. Har skaffet meg Eureka, Pushing Daisies, Rome, Breaking Bad og Six Feet Under, men er ikke helt sikker på hvilke serier jeg skal se på. Vanligvis pleier jeg å kun konsentrere meg om én serie av gangen, men denne gangen vurderer jeg å blande litt. Rome så jeg et par-tre episoder av da det var splitter nytt, og i går så jeg første episode av Pushing Daisies. Hittil liker jeg Pushing Daisies bedre, men samtidig... huff, det er så mye kvalitet at jeg ikke klarer å velge. Kanskje jeg rett og slett burde se første episode av alle seriene før jeg bestemmer meg... Hmmmm... Lenke til kommentar
Kiro Skrevet 26. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2009 Så de første episodene av Hung i går. Det er en helt grei serie, men ikke noe mer enn det. Kommer nok til å følge den videre uansett, så kanskje den vokser på meg. Lenke til kommentar
Exia Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Sett ferdig Heroes nå, gleder meg til sesong 4. Sett ferdig alt av stargate også Ser igjennom " The 4400" og "Supernatural" nå. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 26. juli 2009 Del Skrevet 26. juli 2009 Begynt å se It's always sunny in Philadelphia. Ganske morsom serie. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Da ser det ut som Heroes kan bli veldig bra til høsten. Robert Knepper(for de fleste kjent som T-Bag i Prison Break) er nå oppgradert fra gjesteskuspiller i den fjerde sesongen til en av hovedskuespillerne i den fjerde sesongene. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Jepp. Han blir hovedvillain. Håper dog han varer litt lenger enn gutta fra Level 5 (hvis jeg husker rett) Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Ble akkurat ferdig med samtlige sesonger av My Name Is Earl i forrige uke, og fant ut at jeg ville hoppe rett på en ny (for meg) serie. Har skaffet meg Eureka, Pushing Daisies, Rome, Breaking Bad og Six Feet Under, men er ikke helt sikker på hvilke serier jeg skal se på. Vanligvis pleier jeg å kun konsentrere meg om én serie av gangen, men denne gangen vurderer jeg å blande litt. Rome så jeg et par-tre episoder av da det var splitter nytt, og i går så jeg første episode av Pushing Daisies. Hittil liker jeg Pushing Daisies bedre, men samtidig... huff, det er så mye kvalitet at jeg ikke klarer å velge. Kanskje jeg rett og slett burde se første episode av alle seriene før jeg bestemmer meg... Hmmmm... Pushing Daisies og Breaking Bad anbefales på det sterkeste Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 29. juli 2009 Del Skrevet 29. juli 2009 Pushing Daisies og Breaking Bad anbefales på det sterkeste Ja, jeg er ferdig med første sesong, og er vel på episode 3 i sesong 2 allerede. Har gått ganske fort i svingene, men det er en ganske spesiell og morsom serie. Litt greit med noe litt annerledes enn mainstream-seriene Lenke til kommentar
Exia Skrevet 30. juli 2009 Del Skrevet 30. juli 2009 Dratt meg til sesong 3 i Supernatural nå. Digger bilsmaken og musikksmaken til Dean. 99% Identisk til min satt sammen en spotify liste over alle musikken Dean har hørt på i serien. http://open.spotify.com/user/jindakul/play...UMpj1JJ3WPFNbN1 Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Er på jakt etter en ny serie å se på nå, og da har valget falt på "Friday Night Lights". Har hørt mye fint om den, men har ikke fått sett en episode. Noen som har erfaringer med den? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Å fy.. September kan ikke komme fort nok! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. august 2009 Del Skrevet 2. august 2009 Hvorfor har jeg aldri startet å se på South Park før nå? Jeg har sett noen episoder her og der tidligere, men jeg har aldri sett noen sesonger. Føler jeg har gått glipp av så mye. Må.. ta... igjen... det... tapte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå