Gå til innhold

[innlegg.no] Serieprat


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Awsome serie som man som oftest bare liker hvis man liker kvalitetserier og venter med å dra forhaste konklusjoner ved å bare ha den tanken at dette suger. Tok meg nesten en hel sesong for å like den ordentlig selv, og da var jeg nesten hekta. True Blood virker kanskje i starten som noe virkelig lamt, men det er ærlig talt den beste vampyr-serien til nå. Mye nakne damer, blod, mer blod og ja typisk innhold i HBO-serier..

 

Ehtram: Til og med Lafayette? Jeg må si jeg digger han, Eric og Andy veldig. Lafayette er virkelig en karakter du tenker er en typisk homofil karakter du aldri vil like(hvertfall for min del i første omgang), men jeg synes han ærlig talt ikke er noe annet enn herlig nå. Eric er bare badass, og det er så konge hvor mektig han virker og i tilegg til svensken hans. Andy er en god side-karakterer som egentlig ikke er noe enn en comic-relif, når han er full så leverer karaktern de morsomste øyeblikkene i serien.

 

Liker også Sookie og Arlene litt. Arlene spilles forresten av kona til Michael Emerson(Benjamin Linus) på Lost, og hun gjør rollen som hun skal med det lille hun får. Og Sookie er en veldig grei hovedkarakter, men plottene rundt henne liker jeg som ofteste lite.

 

Det med Fellowship Of The Sun-plottet er også konge i sesong 2.

Endret av Maury
Lenke til kommentar
Åh, herregud som jeg elsker Dexter. Sesong 1 tar helt av, men de andre når ikke like høyt. Får uansett aldri nok!

 

Jeg syns ikke Dexter var all verdens (skal se se sesong 2 bare jeg blir ferdig med Sopranos). Historien var litt so and so men det største problemet er karakterlista hvor noen av dem er totalt blottet for troverdighet, og det var enkelte plothull jeg ikke greier å overse.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...