Gå til innhold

[innlegg.no] Serieprat


Anbefalte innlegg

I denne tråden kan du snakke om det du vil rundt de forskjellige tv-seriene som sendes rundt om i verden.

Tråden tv-serie poll har tatt for seg litt chit chat rundt diverse serier (det har forsovidt SO også) men det ble aldri en offisiell tv-serie tråd.

Så derfor starter jeg denne tråden i håp om mange fine diskusjoner :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synest serien rett og slett er genial, men det du må legge merke til er at de episodene som Steven Moffat har laget er mye bedre enn de andre. Han tar på en måte tidsreise konseptet til nye høyder :)

Endret av Ehtram
Lenke til kommentar

Klarer ikke å si hva som er verdens beste tv-serie, hvis du mener at en tv-serie er verdens beste da mener jeg at du har sett for lite...

 

Favorittseriene mine som forsatt går er Lost, Californication, Entourage, 24, Chuck, Dexter, Eastbound And Down, Ture Blood og Law And Order: Criminal Intend. Med mange etterfølgere, dog må legge til at seriene Heroes og Prison Break var favoritter. Men har gått fra å være noe bra til søppel, spesielt Prison Break.

 

Av de avslutta så er Oz på førsteplassen garantert. Etterfulgt av The Wire, Sopranos, Deadwood o.s.v. Oz er uten tvil noe som virkelig fremstår som tøft og bra. Liksom du vet aldri hvem som overlever, og det er en sjarm i seg selv.

Lenke til kommentar

Tenker å skaffe meg Band of Brothers serien på DVD til påsken :) Har så mye å lese til eksamen at jeg tror det blir en kjedelig påske for meg men med BoB blir den nokk en del bedre :D. Husker jeg så den når den først gikk på tv i Norge men av en eller annen grunn falt jeg av...tror jeg...husker ikke helt. En bra serie ihvertfall :)

Lenke til kommentar

name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="
type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="295">

 

Elsker introen og melodien <3

Lenke til kommentar

Nå har jeg sett nesten ferdig hele serien Oz på 3 uker. Har halvparten av sesong 2 og sesong 3 igjen. Starta på sesong 4 siden det var den jeg huska minst fra. Elskelig hvor grufulle noen av dødsfallene kan være. Beste samlingen av karakterer i en serie og.

 

Ellers har jeg sett forsiktig på Life On Mars de siste ukene. Starta med den amerikanske for kanskje 3 månder siden, men falt av to ganger. Så nå har jeg sett ferdig den amerikanske som var grei, selv om jeg ikke likte slutten. Men den britiske er bra, du får vite 3 ganger så mye i hver episode enn du får i den amerikanske.

Lenke til kommentar

Generation Kill, Life on Mars (UK) og BoB er vel de seriene jeg liker aller best. Ingen av dem er så lange at de dreper serien med repetivit skvip.

 

Men det er absolutt kvalitet. Generation Kill er noe av det bedre jeg har sett vedrørende moderne krig. akkurat som BoB er den laget på virkelige hendelser skrevet ned av en journalist som var med US Recon Marines i Irak under krigen i 2003. Viser uhyrlighetene og hvordan en generasjon bygd på film og spill talker virkelig krig det spares ikke på hendelser som ikek burde ha kommet ut. Det gjør det ekstra spesielt at det var en realitet.

Life On Mars knall engelsk humor spesielt sjefen han er konge.

 

Band Of Brothers store ekplosjoner, masse krutt, god historie, føler deg knyttet til karakterene trenger jeg og si mer.

Endret av Zimmer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...