Gå til innhold

Modern Warfare 2 i november

Anbefalte innlegg

Kanskje litt offtopic, men:

Burde jeg slå til på denne?

Blir jo ikke toll når det er brukt, eller?

Litt offtopic ja.

Men den er jo ikke brukt, sealed står det.

Uansett så må du betale toll når du tar inn en vare til Norge.

Elkjøp har denne uka tilbud på CoD4 til Ps3 for 199kr mener jeg det var, bare 3dagers annonsegaranti, men kan hende du fortsatt får det for den prisen om du spør.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kanskje litt offtopic, men:

Burde jeg slå til på denne?

Blir jo ikke toll når det er brukt, eller?

Litt offtopic ja.

Men den er jo ikke brukt, sealed står det.

Uansett så må du betale toll når du tar inn en vare til Norge.

Elkjøp har denne uka tilbud på CoD4 til Ps3 for 199kr mener jeg det var, bare 3dagers annonsegaranti, men kan hende du fortsatt får det for den prisen om du spør.

Så det nå. Synd jeg ikke hadde sett det før. Utsolgt i nettbutikken og på alle butikkene i nærheten av meg :(

Edit: Fant det til 229,- på nærmeste Lefdal :)

Endret av StabakJF
Lenke til kommentar

Syns teaseren var heftig, man ble faktisk teased, få som gjør det.

Jeg hadde jo mye artig med Cod 4, og syns faktisk det er den mest episke historie drevne krigshistorien på en stund og noen øyeblikk som tok pusten fra deg. følte jeg selv ihvertfall. Online er ikke alltid min greie, men kaster meg nok på:)

gleder meg til å få vite mer ihvertfall og venter i spenning.

Lenke til kommentar

Ut i fra teaseren kan det jo virke som om de har gått til det skrittet det er å innrømme i spillformat at krig ikke alltid foregår på en organisert slagmark, men også som ren terror mot sivile mål. Lover godt for den dramatiske kurven, kanskje ikke fullt så godt for de som mente at CoD4-historien hadde en litt ekkel bismak av overhengende sannsynlighet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Så ut som noe fra en olje platform også.

Datoen er brent fast i hodet, og den traileren teaset meg INHERDIG!

Lenke til kommentar
Så, kanskje USA går til krig mot Russland etter angrepet, men så er det ikke russiske terrorister, men faktisk et enda større komplott! :D

Ja var noe slikt jeg håpte på.

Før terroristene går ut av heisen sier de mangt annet "Remember the russian". Om dette refererer til en faktisk russer vet jeg ikke, men jeg tror personlig det kanskje er en beskjed om; "Husk å snakke russisk". Da for å lure eventuelle vitner/myndigheter.

Så skal det jo sies at de har en merkbar aksent når de snakker også, så er godt mulig jeg tar feil, men hadde kanskje vert mer interessant ihvertfall :)

Uansett så gleder jeg meg stort.

For meg så virket det nesten motsatt.

Først i heisen etter hostinga så kom det et ord som hørtes russisk ut, og helt i slutten når datoen er annonsert blir det også snakket russisklignende.

Jeg syntes det hørtes ut som han sa: "Remember, NO russian." Altså, ikke si noe på russisk slik at man ikke skal linke angrepet til Russland. Men kan tenkes jeg hørte feil..

Jeg så den en gang til og det virker som om du hørte rett og jeg feil. Dessuten snakker de det som høres som russisk etter datoen for lansering kommer opp.

Gleder meg uansett til en trailer med skikkelig video også.

Lenke til kommentar

Håper også det foregår innenfor USAs grenser denne gangen, men jeg lurer på hvordan de skal løse dette iforhold til CoDs formula. Altså plaffe ned uendelig mange badguys som kommer på deg i bølger. Blir litt rart om USA overkjøres av terrorister. Uansetter jeg sikker på at IW ror dette i land og leverer et spill som er kandidat til GOTY. Alle deres spill har vel blitt GOTY så jeg regner med MW2 tar denne hjem også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...