Gå til innhold

Modern Warfare 2 i november

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Før terroristene går ut av heisen sier de mangt annet "Remember the russian". Om dette refererer til en faktisk russer vet jeg ikke, men jeg tror personlig det kanskje er en beskjed om; "Husk å snakke russisk". Da for å lure eventuelle vitner/myndigheter.

Så skal det jo sies at de har en merkbar aksent når de snakker også, så er godt mulig jeg tar feil, men hadde kanskje vert mer interessant ihvertfall :)

Uansett så gleder jeg meg stort.

Lenke til kommentar
Før terroristene går ut av heisen sier de mangt annet "Remember the russian". Om dette refererer til en faktisk russer vet jeg ikke, men jeg tror personlig det kanskje er en beskjed om; "Husk å snakke russisk". Da for å lure eventuelle vitner/myndigheter.

Så skal det jo sies at de har en merkbar aksent når de snakker også, så er godt mulig jeg tar feil, men hadde kanskje vert mer interessant ihvertfall :)

Så, kanskje USA går til krig mot Russland etter angrepet, men så er det ikke russiske terrorister, men faktisk et enda større komplott! :D

Lenke til kommentar

For meg så virket det nesten motsatt.

Først i heisen etter hostinga så kom det et ord som hørtes russisk ut, og helt i slutten når datoen er annonsert blir det også snakket russisklignende.

Jeg syntes det hørtes ut som han sa: "Remember, NO russian." Altså, ikke si noe på russisk slik at man ikke skal linke angrepet til Russland. Men kan tenkes jeg hørte feil..

Endret av Matriac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...