TST Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Oppfølgeren til det kritikerroste actionspillet har fått slippdato. Les mer Lenke til kommentar
texzi Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Den datoen er brent fast i netthinnen min nå Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Teaseren var ihvertfall dårlig, viste absolutt ingenting interessant... Men spillet skal skaffes no matter what! Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Teaseren var en real teaser. Blir skikkelig spennende å se hva SP-en vil handle om denne gang, og la oss håpe det gir noen skikkelig kule MP-maps. Lenke til kommentar
pvtstorm Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Blir sikkert bra, detta. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Satser på at det blir bra. Likte singleplayeren i 1.ern veldig godt Lenke til kommentar
frowen Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Teaseren dårlig? HÆ? Den var en perfekt teaser imo! Can't wait Lenke til kommentar
Lubedal Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Før terroristene går ut av heisen sier de mangt annet "Remember the russian". Om dette refererer til en faktisk russer vet jeg ikke, men jeg tror personlig det kanskje er en beskjed om; "Husk å snakke russisk". Da for å lure eventuelle vitner/myndigheter. Så skal det jo sies at de har en merkbar aksent når de snakker også, så er godt mulig jeg tar feil, men hadde kanskje vert mer interessant ihvertfall Uansett så gleder jeg meg stort. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Gleder meg utrolig til Singleplayeren og historien rundt den Håper vi får et brett like bra som det i CoD4, når vi spilte som Cpt. Price. Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Før terroristene går ut av heisen sier de mangt annet "Remember the russian". Om dette refererer til en faktisk russer vet jeg ikke, men jeg tror personlig det kanskje er en beskjed om; "Husk å snakke russisk". Da for å lure eventuelle vitner/myndigheter. Så skal det jo sies at de har en merkbar aksent når de snakker også, så er godt mulig jeg tar feil, men hadde kanskje vert mer interessant ihvertfall Uansett så gleder jeg meg stort. Så, kanskje USA går til krig mot Russland etter angrepet, men så er det ikke russiske terrorister, men faktisk et enda større komplott! Lenke til kommentar
Bruker-162103 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kommer selvfølgelig til å kjøpe dette spillet uansett aldersgense. Selv har jeg CoD4 både på PC og PS3 Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Sa noen noe om aldersgrense..? Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det der er hva jeg kaller en teaser. Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Enig den teaseren var uberkul. Sjelden man får en interaktiv teaser. Folk har jo klikket vinkel på IW forumet og leter etter clues til historien og omgivelsene man får leke i. Jeg skal booke en uke ferie til releasen. Dette er årets spillhøydepunkt for min del. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 teaseren var NICE. ååh jeg gleder meg til mw2 Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Garrantert et kjøp for meg No matter what Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Etter å ha gått til innkjøp av cod 4 for bare noen uker siden, skal dette også bli kjøpt. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Håper det blir 16 årsgrense! Skal uansett skaffes Gleder meg som en unge til 10. November Edit: Kanskje jeg til og med kjøper CoD4 først Endret 26. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
Matriac_ Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Før terroristene går ut av heisen sier de mangt annet "Remember the russian". Om dette refererer til en faktisk russer vet jeg ikke, men jeg tror personlig det kanskje er en beskjed om; "Husk å snakke russisk". Da for å lure eventuelle vitner/myndigheter. Så skal det jo sies at de har en merkbar aksent når de snakker også, så er godt mulig jeg tar feil, men hadde kanskje vert mer interessant ihvertfall Uansett så gleder jeg meg stort. For meg så virket det nesten motsatt. Først i heisen etter hostinga så kom det et ord som hørtes russisk ut, og helt i slutten når datoen er annonsert blir det også snakket russisklignende. Jeg syntes det hørtes ut som han sa: "Remember, NO russian." Altså, ikke si noe på russisk slik at man ikke skal linke angrepet til Russland. Men kan tenkes jeg hørte feil.. Endret 26. mars 2009 av Matriac Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Kanskje litt offtopic, men: Burde jeg slå til på denne? Blir jo ikke toll når det er brukt, eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå