Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Morro at Gamer.no var først ute med dette Synn dere ikkje klarte og presse ut en dato^^ Lenke til kommentar
Tangeter Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Vent litt. Så jeg en implikasjon på at silent hill *ikke* er et psykologisk skrekkspill? Tror han blander det med Resident Evil. Hele spillet består jo av ikke annet enn psykologisk terror og da er det langt ifra plutselige ooga booga momenter jeg snakker om. Historiemessig er det også en milepæle innen sjangeren om ikke i selve industrien. Jeg snakker så klart om #2 (og kanskje litt 3, men bare litt :rolleyes: ) Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Skal de lage et skummelt spill så har de hversågod å kopirere mye av Silent Hill 2. Trodde dette var PS3-eksklusivt, så det var hyggelig å se at det kommer på Box også! Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det er nok Box og PC ekslusivt. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Vent litt. Så jeg en implikasjon på at silent hill *ikke* er et psykologisk skrekkspill? Tror han blander det med Resident Evil. Hele spillet består jo av ikke annet enn psykologisk terror og da er det langt ifra plutselige ooga booga momenter jeg snakker om. Historiemessig er det også en milepæle innen sjangeren om ikke i selve industrien. Jeg snakker så klart om #2 (og kanskje litt 3, men bare litt :rolleyes: ) Jepp. Har ikke spilt silent hill spilla, men de var var vel ikke direkte zombier. Handlet mer om mindføkk og å få deg til å bli redd med så lite jumpscares og blod som mulig. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Kommer til 360/Pc, men jeg velger det til 360, 3personsspill skal spilles på konsoll, og den andre grunnen er at min 10000kr gameriggen min takler ikke selveste Crysis på very high, og da tror jeg Alan Wake kommer til å krever mer sidet det er ingen dato for spillet skal komme. Dette spillet gjør 360 verdt å beholde viss spillet blir bra, men viss ikke så er 360 Elite på salg på Qxl.no. Grunner er vel for lite spill kun til 360en.... Du får sende inn mail til de som lager det, og forslå at de begrenser oppløsningen til 720p og kvaliteten til omtrent medium (tilsvarende det det antakelig kommer til å bli på 360), og kalle denne modusen "very high", så kan man fint kjøre det på "very high" på relativt middelmådige PCer AtW Lenke til kommentar
pululf_InnleggNO Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 GLEDER MEG! Elsker slike spill som klarer å gjøre deg redd uten skumle monstre som spretter opp i trynet ditt Penumbra <3 Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Alan Wake VS Heavy Rain? virker litt som samma greia ja:S tror begge konsepter har stort potensiale til å enten lykkes eller faller under hypen totalt og floppe. Men angående Alan wake gleder jeg meg, faktisk en av grunnene til at jeg kjøpte xbox! venta i evigheter på noe konkret fra remedy. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Remedy ga oss Max Payne-serien. Jeg har stor tro på at dette blir bra. Disse karene vet nok hva de holder på med. Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Leste nettopp artikkelen, og ser fram til dette spillet. Hørtes veldig interessant ut hele det konseptet med psykologisk triller. Å kunne være anspent eller til og med redd, uten at det må ha noe med zombier eller monstre å gjøre. Jeg håper bare spillet blir betydelig lengre enn Max Payne spilla. Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Synd det ikke kommer til PS3. Lenke til kommentar
ultraaa Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 (endret) X Endret 29. april 2014 av ultraaa Lenke til kommentar
Laland Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 http://www.razor.tv/site/servlet/segment/m...tyle/26982.html Ikke så mye nytt, men en god oppsummering av hva vi allerede vet på noe gebrokken engelsk. Lenke til kommentar
fpsplayer Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Er det noe nytt om spillet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå