Gå til innhold

– Alan Wake er heilt unikt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vent litt. Så jeg en implikasjon på at silent hill *ikke* er et psykologisk skrekkspill? Tror han blander det med Resident Evil. Hele spillet består jo av ikke annet enn psykologisk terror og da er det langt ifra plutselige ooga booga momenter jeg snakker om. Historiemessig er det også en milepæle innen sjangeren om ikke i selve industrien. Jeg snakker så klart om #2 (og kanskje litt 3, men bare litt :rolleyes: )

Lenke til kommentar
Vent litt. Så jeg en implikasjon på at silent hill *ikke* er et psykologisk skrekkspill? Tror han blander det med Resident Evil. Hele spillet består jo av ikke annet enn psykologisk terror og da er det langt ifra plutselige ooga booga momenter jeg snakker om. Historiemessig er det også en milepæle innen sjangeren om ikke i selve industrien. Jeg snakker så klart om #2 (og kanskje litt 3, men bare litt :rolleyes: )

Jepp. Har ikke spilt silent hill spilla, men de var var vel ikke direkte zombier. Handlet mer om mindføkk og å få deg til å bli redd med så lite jumpscares og blod som mulig.

Lenke til kommentar
Kommer til 360/Pc, men jeg velger det til 360, 3personsspill skal spilles på konsoll, og den andre grunnen er at min 10000kr gameriggen min takler ikke selveste Crysis på very high, og da tror jeg Alan Wake kommer til å krever mer sidet det er ingen dato for spillet skal komme. Dette spillet gjør 360 verdt å beholde viss spillet blir bra, men viss ikke så er 360 Elite på salg på Qxl.no. Grunner er vel for lite spill kun til 360en....

Du får sende inn mail til de som lager det, og forslå at de begrenser oppløsningen til 720p og kvaliteten til omtrent medium (tilsvarende det det antakelig kommer til å bli på 360), og kalle denne modusen "very high", så kan man fint kjøre det på "very high" på relativt middelmådige PCer :)

AtW

Lenke til kommentar
Alan Wake VS Heavy Rain?

virker litt som samma greia ja:S tror begge konsepter har stort potensiale til å enten lykkes eller faller under hypen totalt og floppe.

Men angående Alan wake gleder jeg meg, faktisk en av grunnene til at jeg kjøpte xbox!:p venta i evigheter på noe konkret fra remedy.

Lenke til kommentar

Leste nettopp artikkelen, og ser fram til dette spillet. Hørtes veldig interessant ut hele det konseptet med psykologisk triller.

Å kunne være anspent eller til og med redd, uten at det må ha noe med zombier eller monstre å gjøre.

Jeg håper bare spillet blir betydelig lengre enn Max Payne spilla.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...