Gå til innhold

– Alan Wake er heilt unikt

Anbefalte innlegg

Fantastisk lesning!

Gledar meg utruleg mykje til Alan Wake. Synest dog det er trist at Remedy er på plass i San Francisco, men ikkje skal vise noko ifrå spelet - stussar veldig på dette.

Fann faktisk ein oversatt versjon av intervjuet på N4G.com :)

Eg las dog den rette versjonen, den nynorske versjonen ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Åh, dette hørtes bra ut! Jeg er så dønn lei av spill som hovedfokuset er på action og hack'n slash. En god og engasjerende histore og bra stemning slår actionspill ned i støvlene! Godt å høre at det ikke er noe overnaturlig her også :)

Lenke til kommentar

Tja, det kan alltids floppe. Men de har jo levert et originalt spill med god historie og tøft gameplay før. ;)

Og det virker som de er inne på noe. Det er i alle fall få spill der ute som i det hele tatt fokuserer så mye på historie som det ser ut som alan wake vil gjøre.

Lenke til kommentar
Fantastisk lesning!

Synest dog det er trist at Remedy er på plass i San Francisco, men ikkje skal vise noko ifrå spelet - stussar veldig på dette.

Syns ikke det er så rart at en av lederne i et utviklerstudio er interessert i å være på en messe for utviklere. Det er veldig mange foredrag der som det er lurt å få med seg, og det er jo uansett alltid interessant å se hva resten av bransjen driver med :-)

Hoho, herlig lesing! Gratulerer med forsidepost på N4G også! :)

http://n4g.com/events_gdc2009/News-300876.aspx

Moro! Og dette er langt fra eneste internasjonale spillnettsted som har referert til oss i dag. Det er helt vilt :-)

Lenke til kommentar

Gleder meg bare mer og mer over Alan Wake jo mer jeg hører om spillet. Hadde vi bare visst når spillet faktisk kom, det er så fælt å gå og glede seg til spill som ligger flere år frem i tid.

Men hadde Furevik/gamer.no det for travelt til en liten korrekturlesing denne gangen, la merke til flere bokmålsord i teksten....

Endret av Camrot
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...