GarethWest Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Fantastisk lesning! Gledar meg utruleg mykje til Alan Wake. Synest dog det er trist at Remedy er på plass i San Francisco, men ikkje skal vise noko ifrå spelet - stussar veldig på dette. Fann faktisk ein oversatt versjon av intervjuet på N4G.com Eg las dog den rette versjonen, den nynorske versjonen Lenke til kommentar
Trono Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Åh, dette hørtes bra ut! Jeg er så dønn lei av spill som hovedfokuset er på action og hack'n slash. En god og engasjerende histore og bra stemning slår actionspill ned i støvlene! Godt å høre at det ikke er noe overnaturlig her også Lenke til kommentar
MrL Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Huff, nå er jeg lei av å vente... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Gleder meg som fy! Lenke til kommentar
ALV_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Intersant lesing, men jeg blir litt skeptisk når noe beskrives som "unikt". At noe er unikt gjør det ikke nødvendigvis bra. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 ehh, litt dumt spørmsål kanskje, men hvor kraftig data må man ha får å takle dette? Har de gitt hint om noe? Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Høres ut som om det blir hva Alone In The Dark SKULLE ha vært. Lenke til kommentar
Bata Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Meh, tror det mest er hype jeg. Men klart, kan alltid bli bra, det veit man ikke før spillet er ute. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Tja, det kan alltids floppe. Men de har jo levert et originalt spill med god historie og tøft gameplay før. Og det virker som de er inne på noe. Det er i alle fall få spill der ute som i det hele tatt fokuserer så mye på historie som det ser ut som alan wake vil gjøre. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hoho, herlig lesing! Gratulerer med forsidepost på N4G også! http://n4g.com/events_gdc2009/News-300876.aspx Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Som om jeg ikke gledet meg nok fra før. Men skeptisk til at vi enda ikke har hørt noe om det i det hele tatt kommer i år :/ Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Fantastisk lesning!Synest dog det er trist at Remedy er på plass i San Francisco, men ikkje skal vise noko ifrå spelet - stussar veldig på dette. Syns ikke det er så rart at en av lederne i et utviklerstudio er interessert i å være på en messe for utviklere. Det er veldig mange foredrag der som det er lurt å få med seg, og det er jo uansett alltid interessant å se hva resten av bransjen driver med :-) Hoho, herlig lesing! Gratulerer med forsidepost på N4G også! http://n4g.com/events_gdc2009/News-300876.aspx Moro! Og dette er langt fra eneste internasjonale spillnettsted som har referert til oss i dag. Det er helt vilt :-) Lenke til kommentar
Tonbo Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Dette er en av mange grunner til at Gamer.no er mitt første stoppested for spillnyheter. Bra jobba! ^^ Lenke til kommentar
Goo_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hører jeg duke nukem forever her ? ferdig når det er ferdig osv...Nukem har vært "i utvikling" i 10 år nå ? Ser frem til Alan Wake i år 2025. Lenke til kommentar
Falassion Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 IGN refererer til gamer.no og Alan Wake i denne linken: http://xbox360.ign.com/articles/966/966715p1.html Kjempebra at ei norsk spillside klarer å sikre seg slik info før alle andre Stå på videre! Dere eier Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Er som sagt et verdenseksklusivt intervju ja^^ edit: la til link Endret 26. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Gamer.no: Merker dere noe ekstra trafikk nå? Så godt som hele spillverden reffererer til dere idag! Det må jo bety kjempeinntekter og vannvittig med sidevisninger. Lenke til kommentar
Camrot_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Gleder meg bare mer og mer over Alan Wake jo mer jeg hører om spillet. Hadde vi bare visst når spillet faktisk kom, det er så fælt å gå og glede seg til spill som ligger flere år frem i tid. Men hadde Furevik/gamer.no det for travelt til en liten korrekturlesing denne gangen, la merke til flere bokmålsord i teksten.... Endret 26. mars 2009 av Camrot Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå