JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 De største nyhetene: -Støtte for SDHC-kort til Wii(opp til 32 gigabyte)- Mulighet til å boote VC/WW-spill direkte fra SD-kortet. - My Life as a Darklord(oppfølger til My Life as a King) kommer til Wiiware - Final Fantasy-spillene kommer til Virtual Console - Virtual Console arcade: Gamle arcade-spill kommer til VC - LoZ: Spirit Tracks Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Laster ned firmware updaten nå Fett at den kom til Norge og med en gang. Mer utfyllende tekst om nyhetene står blant annet her: http://wii.ign.com/articles/965/965783p1.html Endret 25. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Og på Gamereactor, men det er kanskje fyfy her Men da må jo Gamer lage en artikkel! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg kan ikke si annet enn at jeg er fornøyd med Nintendo's presentasjon. Lagringsløsningen er mye bedre enn det jeg hadde forventet meg. Jeg ble faktisk veldig overrasket. Årets gledeligste nyhet så langt! Det var også på tide at Nintendo annonserte et nytt spill(for fansen) til DS. Siden Spirit Tracks bygger videre på formelen til PH så har det automatisk havnet høyt oppe på "most wanted"-listen min. Litt skuffende at de ikke annonserte et nytt Wii-spill eller noe ang. Motion+/Wii Sports Resort, men det gidder jeg ikke å syte over nå. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 såå.....Final fantasy 5 og 6 kommer til wii? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Litt rart å tenkte på at noe jeg er veldig glad for, er noe som er en selvfølge på ps3 og 360^^ (lagringsplass) Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Faen, leste ikke godt nok. Det var til DS. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 IGN har gitt ut en forhåndsomtale av Punch-Out!! fra GDC-messa: Link Her er for øvrig linken til den nyeste traileren: Link Lenke til kommentar
Mudkip___ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Bra at Nintendo la ut programvareoppdateringen så fort! lastes seøvfølgelig ned nå Må nesten gå inn på ign og oppdatere meg litt ;P Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kort oversikt over hvorfor du vil ha en DSi http://www.giantbomb.com/news/why-you-want...=home,home-news Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kort oversikt over hvorfor du vil ha en DSi http://www.giantbomb.com/news/why-you-want...=home,home-news De nevner ikke en raskere ARM9 CPU (133MHz mot 66Mhz på DS) og 4 ganger mer minne (16MB). Noe som kommer kjekt med til DSiWare og nettleseren Opera. Og da 256MB internt flashminne. Ser fram til den. Skal ha en svart DSi når den kommer 3. april. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 En ting til som folk sikkert har fått med seg for en stund siden er at DSi spilla ikke blir sonefrie. Er litt glad jeg skippet DS lite nå, så hopper jeg rett fra den gamle og grå til den her. Får bare håpe den ikke blir alt for overpriset. Neste blir vel en iDSphone:P Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 ligger på rundt 2000 kr Elkjøp skal selge den til 1700 kr Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Den var litt stiv synes jeg, men skitt au. Forventet samme pris som når DS kom ut egentlig. Den lå vel på rundt 1300? Endret 26. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Hadde vert rått om man kunne fått lastet inn spilla fra vc på wii inn på DSien. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 såå.....Final fantasy 5 og 6 kommer til wii? Det stod i IGN at Finale Fantasy IV The years after skulle komme til Wii, samt at andre FF-spill skulle komme til VC. Jeg håper også på FF V og VI. SquareEnix skulle komme med mer info i løpet av noen dager. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Hadde vert rått om man kunne fått lastet inn spilla fra vc på wii inn på DSien. Ikke umulig at det kommer. Endret 26. mars 2009 av TCi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå