Bjonski Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har nylig fått et problem med Spotify. Når jeg spiller av sanger så hopper de plutselig fram noen sekunder så det føles som et skikkelig "hakk i plata". Dette er utrolig irriterende! Det er ikke internett tilkoblingen min som er problemet, jeg har 8mbit/8mbit og fungerer utmerket til alt annet. Noen tips til hva som er feil? Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Har ikke peiling, her funker Spotify superbra! Har ikke en gang hørt reklame siden jeg starta opp i dag Endret 25. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det du kan gjøre er og sette på daft punk. Sikkert kult med hakking Lenke til kommentar
Dofty_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Hadde dette problemet for 2-3 måneder siden. Har ikke brukt Spotify i etterkant. Endret 25. mars 2009 av Dofty Lenke til kommentar
Error Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Reinstaller? Det kan jo selvfølgelig også være at du ikke har reebota maskinen på en stund. Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 Aldri hatt problemer med Spotify. Sett på pause i noen sekunder og gi det tid til å streame? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå