Eonbarn_InnleggNO Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Tales of Vesperia har jo en god sjangs for å bli et av de beste rollespillene på xbox, ikke at de skal så mye til. Har ikke hatt mye RPG å se fram til siden Too Human massakrerte noen måneder av mitt liv. Det siste gode var vel misterloadingtime Lost Odyssey? Nways, er jo bare å glede seg, elsker looken til vesperia Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. mai 2009 Del Skrevet 7. mai 2009 Dette ser lovende ut, kommer definitivt til å kjøpe meg PS3-versjonen. Ja, det kommer ut midt på sommeren, men det betyr bare at jeg ikke blir spesielt brun i år (heller). Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 (endret) Lastet ned demo nettopp. Synes den amerikanske talen/dubbingen var veldig dårlig, elendige stemmer. Heller ikke kampsystemet var noe særlig.'Turn based' kampsystem passer seg bedre i et slik spill, slik som i Eternal Sonata. Endret 16. mai 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Xbox 360-markedsplass Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 16. mai 2009 Del Skrevet 16. mai 2009 (endret) Fått testet demoen nå, jeg er optimistisk. Det eneste jeg er usikker på er kampsystemet, men det er fordi det ikke var helt likt som Radiant Mythology til PSP, som jeg likte Virker som man kun kan bevege seg framover og bakover i forhold til hvor fienden man har "lock-on" på er i RM kan man bevege seg helt fritt... (6 første sekundene)edit: etter en video på youtube ser ikke dette ut til å være tilfelle, noe jeg gjør feil da sikkert, tester mer ikveld ^__^ btw, jeg syns voice-actingen var godkjent jeg edit: Jeg fant det ut =D Left Trigger inne, så kan man bevege seg helt fritt! litt uvant i begynnelsen, men etter en stund funket det veldig bra faktisk Endret 18. mai 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 18. mai 2009 Del Skrevet 18. mai 2009 Gleder meg awesomely mye til dette spillet, og har gledet meg i snart ett år nå. Håper virkelig spillet innfrir, for Tales of Symphonia er et av mine favorittspill til gamecuben. Lenke til kommentar
Mudkip___ Skrevet 18. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2009 Er det blitt bestemt at PS3 kommer hit også til sommern? Lenke til kommentar
Tha_Hurricane Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 (endret) Gleder meg veldig til dette - selv om jeg har ventet i nesten ett år ... Edit: Spilte gjennom demoen nå, gleder meg enda mer nå ^^ Endret 4. juni 2009 av tensei Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Hvor kan jeg få forhåndsbestillt spillet? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 12. juni 2009 Del Skrevet 12. juni 2009 Ser ut som at du kan bestille det både hos gamezone http://www.gamezone.no/aspx/loginVnet.aspx...&plid=35072 og hos cdon http://cdon.no/spill/tales_of_vesperia-4177236 Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 (endret) Vel, da har spillet blitt stille lansert, men i ganske få butikker. Jeg har bare sett det på Spaceworld, og flere andre spillsider har ikke spillet listet opp engang. Hadde tenkt å vente litt med spillet, men lurer nesten på om jeg må kjøpe det nå før det forsvinner fra markedet igjen Endret 29. juni 2009 av Comprade Lenke til kommentar
Simen_InnleggNO Skrevet 30. juni 2009 Del Skrevet 30. juni 2009 cdon.com har i alle fall på lager, og de pleier å være raske og flinke på leveringen. Kanskje verdt en titt? Lenke til kommentar
Apno Skrevet 1. juli 2009 Del Skrevet 1. juli 2009 Første eventyr spillet jeg kjøper etter Zelda: TP, liker alle måtene man kan sloss på! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå