Gå til innhold

Tales of Vesperia kommer endelig til Norge


Anbefalte innlegg

Den 26. juni så kommer altså Tales Of Vesperia til Norge. Det var jaggu på tide, for dette har tatt alt for lang tid. Men bedre sent enn aldri i guess :p

 

Andre her som kommer til å kose seg med dette spillet i sommer? Er det nå vi håper på lite sol, og mye regn? :p

 

Iallefall for min egen del er det akuratt dette jeg trenger for xboxen min, etter å å ha støvet ned siden høst. Tror faktisk jeg ikke har psilt 360 siden Battlefield: Bad Company kom i sommerferien 08!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg også veldig til å prøve Tales of Vesperia, men er litt oppgitt over at det nesten er et år mellom den amerikanske og europeiske versjonen. Når det gjelder hvorvidt spillet kan måle seg med andre store rollespillutgivelser, vil jeg si vi har all grunn til å forvente det. Det er mange bunnsolide spill i Tales-serien (Tales of Destiny på PlayStation er min favoritt!), og Vesperia har fått god kritikk på amerikanske nettsteder. Sammenlignet med Lost Odyssey er det mer fokus på action i Tales (kamper i sanntid), og grafikken bærer et tegneseriepreg som gjør at det ikke ser like alvorlig ut som Mistwalker-spillet.

 

Hvis Vesperia fortsetter i samme ånd som resten av serien, er det utvilsomt en mer dynamisk spillopplevelse enn det Lost Odyssey er.

Lenke til kommentar

Du sier noe der. Ikke bare blir det lansert veldig sent – det kommer dessuten når sola steker som verst. Men har store forhåpninger, så må likevel prøve å få det med meg når det endelig kommer. Vil for øvrig si det er fint at spillet i det hele tatt blir utgitt her, selv om omstendighetene kanskje ikke er optimale.

Lenke til kommentar

2 disker er helt greit. 4 på Lost Odyssey ble litt mye. Håper selv på sub. Men hallo, så lenge det kommer er jeg fornøyd. Grafikken ser forresten utrolig bra ut. Det er nesten juks med cel shading, for jeg rundet Crackdown for noen uker siden, spillet ser jo bra ut! Selv om det er ubergammelt.

Lenke til kommentar

Nå virker det som ToV også kommer til ps 3 med ekstra tillegg. Hvis dette er sannt og kommer til amerika eller eu, så venter jeg heller på det. Det kan jo også hende at de slipper spillet i japan med engelske subs! Får bare håpe :) Men i så fall er det skikkelig teit av microsoft å vente så lenge med å slippe ut ett spill som de vet at fans vil ha i eu så sent at det er allerede planlagt til ps 3 med ekstra materiel. Eneste spillet jeg i grunn hadde tenkt å kjøpe til xboxen i år, jaja....

Lenke til kommentar

jau, ser visst ut som da kjem til ps 3. Blir vell heller å skaffe meg det på ps 3 enn xbox. Veit ikkje heilt kvifor, men eg foretrekk spel på ps 3 når da gjeld multi plat. Det er vell og det at xboxen min fryser seg i blant og bråker noe usedvanlig når eg ikkje instalerer spel inn på hdd + at det alltids er kjekt med ekstra materiell i spel.

 

Så trur eg heller venter litt og ser kva som skjer med ToV til ps 3. Det er vell snakk om release i japan q3 eller noko sånnt.

Lenke til kommentar
Latterlig at Ps3 får en oppdatert versjon like etter at det i det hele tatt er lansert i Europa...

 

Tror Sony krever at spill som kommer senere på PS3 har noe ekstra materiell med seg, men når jeg tenker etter så har jo ikke Oblivion dette, så ble litt usikker nå. Hadde vært greit om EU versjonen også fikk dette, men egentlig bryr jeg meg ikke så mye. I et RPG spill som normalt er forferdelig langt så spørs det om jeg i det hele tatt hadde spilt gjennom en ekstra dungeon .

 

Nå tviler jeg litt på dette, men det kan nevnes at en del Tales spill bare blir utgitt i Japan. Og Tales of Symphonia kom ut i hele verden til Gamecube, mens PS2 porten bare ble lansert i Japan. Tviler litt på at det skjer med ToV, men kan jo hende.

Lenke til kommentar
Men i så fall er det skikkelig teit av microsoft å vente så lenge med å slippe ut ett spill som de vet at fans vil ha i eu så sent at det er allerede planlagt til ps 3 med ekstra materiel. Eneste spillet jeg i grunn hadde tenkt å kjøpe til xboxen i år, jaja....

 

Meg bekjent så er dette spillet laget og utgitt av Namco så hvordan du klarer å si att det er teit av MS er for uforklarlig men nok om det. Skal også ha dette spillet på 360 selv om en PS3 utgave er planlagt så liker jeg ikke å vente på spill lengre enn jeg må

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg bare bumper denne tråden siden det har kommet en anmeldelse på Tales of Vesperia hos Eurogamer - 8/10 :D

Jeg leste faktisk en hel engelsk anmeldelse.. det er ikke ofte gitt :rolleyes: .

Tipper det er en stund til Gamer sin score kommer vel :unsure:.

En ting er sikkert, dette skal jeg ha!

Quote: "Especially notable is the voice acting, which, while universally American in casting, is unusually well-acted, elevating the dialogue to something more engaging than genre fans will be used to." sweet ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...