lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Håper det er nedlastbart så jeg har en god grund til og kjøpe DSI Lenke til kommentar
JanF Skrevet 26. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2009 Håper det er nedlastbart så jeg har en god grund til og kjøpe DSI +1 Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 ...is not amused... -_- Jeg er ikke helt overbevist. Ennå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Hm, stiller meg skeptisk til Spirit Tracks. Tog, litt vell moderne i zelda spill? Men kan jo bli bra og. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 Den amerikanske lanseringsdatoen for Spirit Tracks har blitt annonsert: The Legend of Zelda: Spirit Tracks - Dec. 7 Link Lenke til kommentar
John Fredrik Skrevet 21. oktober 2009 Del Skrevet 21. oktober 2009 Har Forhåndsbestilt det og jeg gleder meg veldig Så vidt jeg vet er det snakk om et vanlig spill til Ds og ikke nedlastbart til DSI Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 (endret) Ny Spirit Tracks trailer! Link Det er trolig ting som skjer tidlig i spillet, men jeg advarer mot at traileren har diverse spoilers. -Vi får vite hvorfor en phantom guard hjelper Link -En god del om plottet i spillet -En rekke nye våpen Endret 6. november 2009 av Leflus Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Get ready for an epic new "Zeldra"() adventure! http://www.youtube.com/watch?v=cy9GINv79vA Spillet ser bare bedre og bedre ut! Kan også nevne at det har kommet et par anmeldelser allerede: ONM: 91% Anmelderen mener at spillet er bedre enn PH selv om det fikk lavere score Edge: 8/10 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Er ikke lenge til det kommer nå. Gleder meg veldig, har selvfølgelig forhåndsbestilt. DSen blir endelig brukt en god del. Først var det Professor Layton: Pandoras Box, så Mario & Luigi: Bowser`s Inside Story og nå dette. Et godt år for DS Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har kommet to anmeldeser nå. Går ikke ann å lese de dog, men det lover godt da de ga 91/100 og 8/10. Nå får vel alle Zelda spill over 8 uansett da det er skikkelige kvalitetsspill. Gleder meg mer og mer nå http://www.gamerankings.com/ds/959019-the-legend-of-zelda-spirit-tracks/index.html Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 har planer om få det til jul ikke ferdig med bowsers inside story enda allikevel.. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 DS har hatt et bra år, jeg importerte Kingdom Hearts, Mario & Luigi: Bowser`s Inside Story og nå skal importere Zelda Spirit Tracks!! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det er vel ikke så mye å spare er det? Ser det koster $39.99CDN hos vgp.ca. Det blir rundt 213,- så kommer det vel frakt i tillegg. Så 100,- kanskje å spare da? Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Gjør det for å spare penger pluss får det mye mye tidligere Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Etter å ha sett en rekke klipp fra spill så er jeg bare nødt til å kommentere soundtracket. Phantom Hourglass hadde etter min mening et veldig anonymt soundtrack. Twilight Princess hadde også det samme problemet. Derfor er det flott å høre at melodiene i Spirit Tracks ser ut til å ha sin egen identitet(panfløyter ftw). Om resten av sangene i spillet blir like bra så kan det hende at spillet har det beste soundtracket i et Zelda-spill siden Wind Waker. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Det høres flott ut. Musikken i PH og TP var noe en ikke husker lenge etter at spillet er rundet, slik som det er med OoT, ALttP, MM, WW og MC. Men skal sies at jeg liker denne fra PH og denne fra TP http://www.youtube.com/watch?v=NZmBHQTn8V8 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Men skal sies at jeg liker fra PH og denne Er ikke den bare en remix av sangen fra Wind Waker da? Når jeg tenker på musikken fra PH så er det stort sett bare og som stikker ut. Gametrailers har forresten gitt ut sin anmeldelse av spillet: Endret 4. desember 2009 av Leflus Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Jo det er jo egentlig det Leflus. Sikkert derfor jeg liker den så godt da Den er ikke så værst denne heller ST musikken virker veldig bra Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Da har anmeldesen til IGN kommet ut. Spillet fikk 9.3 der http://ds.ign.com/articles/105/1052939p1.html Gleder meg helt vanvittig nå til det kommer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå