Gå til innhold

The Legend of Zelda: Spirit Tracks til DS

JanF

Anbefalte innlegg

Gamereactor.no:

Nintendo-sjef Satoru Iwata har akkurat holdt sin keynote-tale på GDC-messen i San Francisco, og fra scenen annonserte han at Nintendo er i full gang med et helt nytt Zelda-spill; The Legend of Zelda: Spirit Tracks. Både visuelt og spillteknisk skal det minne om Phantom Hourglass, og Link har blitt lokfører, og kjører rundt i et tog med en liten fastmontert kanon.

The Legend of Zelda: Spirit Tracks skal være klart til lansering allerede senere i år. Vi venter fortsatt på det første bildet fra spillet, sammen med mer informasjon.

Annonsert kl. 18.15!

Les masse nyheter om spillet her!

Edit: 4 bilder her!

Edit2: Ryktene går om at det kanskje er et DSi Download-spill!

YouTube-video:

Endret av StabakJF
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Phantom Hourglass var fantastisk, så jeg gleder meg til dette her jeg. :)

Jeg er dog ganske spent på hvordan togkonseptet vil funke. Det å navigere gjennom verdenen med et tog høres ganske merkelig ut.

Anyways... Hva med å gjøre dette om til en diskusjons-tråd for GDC-messa? Det har kommet mye saftig nytt:

-Støtte for SDHC-kort til Wii(opp til 32 gigabyte)

-Mulighet til å boote VC/WW-spill direkte fra SD-kortet.

-My Life as a Darklord(oppfølger til My Life as a King) kommer til Wiiware

-Final Fantasy-spillene kommer til Virtual Console

-Virtual Console arcade: Gamle arcade-spill kommer til VC

-og selvsagt LoZ: Spirit Tracks

Lenke til kommentar

Får bare håpe det ikke blir alt for "casual gamer-orientert". Men nintendo skuffer svært sjeldent når det gjelder de viktigste franchisene de har. Hadde vært kulest med et nytt wii-spill ja, men da må vi vente litt til på det da.

-Støtte for SDHC-kort til Wii(opp til 32 gigabyte)

-Mulighet til å boote VC/WW-spill direkte fra SD-kortet.

-My Life as a Darklord(oppfølger til My Life as a King) kommer til Wiiware

-Final Fantasy-spillene kommer til Virtual Console

-Virtual Console arcade: Gamle arcade-spill kommer til VC

-og selvsagt LoZ: Spirit Tracks

Hvor er det du plukker opp disse sakene? IGN? Det var i alle fall veldig godt nytt.

edit: fant det hos ign ja

Endret av Gormers
Lenke til kommentar

Jeg har litt blandede følelser etter å ha sett traileren. Havet i Phantom Hourglass maskerte svakhetene til DS'ens hardware. De kommer sterkere frem her, noe som gjør at overworlden i ST ser ganske øde ut Dungeonene ser dog like bra ut som de alltid har gjort.

Lenke til kommentar

Ble ikke helt overbevist av gameplay-videoen der faktisk. Har en følelse av at å kjøre tog kan bli veldig kjedelig etter en stund. Nå tenkte jeg det samme med båten i WW også, men det funket jo kjempebra. Litt kjedeligere i PH med båtkjøring, men funket greit alikevel. Så satser på at dette også fungerer bra. Håper også at de lager flere dungeons enn det var i PH. Der måtte du inn i samme dungeon/tempel altfor mange ganger. Ble litt kjedelig til slutt, så håper heller de lager flere i ST.

Endret av nouse4aname
Lenke til kommentar

Savner en skikkelig, sammenhengende hub-verden. I A Link to the Past for eksempel, henger alt sammen på et stort område, hvor alle seksjoner er i en passelig gåavstand fra hverandre. Mens i de siste titlene må Link bruke diverse kjøretøy for å reise frem og tilbake mellom hvert minste lille område. Det blir fort litt monotont.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...