JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Gamereactor.no: Nintendo-sjef Satoru Iwata har akkurat holdt sin keynote-tale på GDC-messen i San Francisco, og fra scenen annonserte han at Nintendo er i full gang med et helt nytt Zelda-spill; The Legend of Zelda: Spirit Tracks. Både visuelt og spillteknisk skal det minne om Phantom Hourglass, og Link har blitt lokfører, og kjører rundt i et tog med en liten fastmontert kanon. The Legend of Zelda: Spirit Tracks skal være klart til lansering allerede senere i år. Vi venter fortsatt på det første bildet fra spillet, sammen med mer informasjon. Annonsert kl. 18.15! Les masse nyheter om spillet her! Edit: 4 bilder her! Edit2: Ryktene går om at det kanskje er et DSi Download-spill! YouTube-video: Endret 26. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
cuberen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Var klar for et Zelda bygget opp fra bunn kun for Wii jeg da. DS Zelda frister ikke så mye. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Har jo kommet Phantom Hourglass allerede da Fikk en telefon fra en venn i ekstase om dette. Så skjønte vi begge at det ikke var til Wii -_- Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Lokfører? Hørtes litt lol ut synes jeg. Lurer sterkt på hvordan dette blir. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 4 bilder fra spillet her! Lokfører? Hørtes litt lol ut synes jeg. Lurer sterkt på hvordan dette blir. Ryktene går om at det er DSi Download-spill! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Artig, men hadde heller sett at de ga info om et nytt Zelda til Wii. Men det blir nok kanon dette også, alle Zelda-spill som er laget har vært geniale Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Phantom Hourglass var fantastisk, så jeg gleder meg til dette her jeg. Jeg er dog ganske spent på hvordan togkonseptet vil funke. Det å navigere gjennom verdenen med et tog høres ganske merkelig ut. Anyways... Hva med å gjøre dette om til en diskusjons-tråd for GDC-messa? Det har kommet mye saftig nytt: -Støtte for SDHC-kort til Wii(opp til 32 gigabyte) -Mulighet til å boote VC/WW-spill direkte fra SD-kortet. -My Life as a Darklord(oppfølger til My Life as a King) kommer til Wiiware -Final Fantasy-spillene kommer til Virtual Console -Virtual Console arcade: Gamle arcade-spill kommer til VC -og selvsagt LoZ: Spirit Tracks Lenke til kommentar
Mudkip___ Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ut fra bildene så dette litt artig ut! Liker cel-shading stilen fra WW og PH. Har selv ikke prøvd PH, men når påsken kommer.... Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Får bare håpe det ikke blir alt for "casual gamer-orientert". Men nintendo skuffer svært sjeldent når det gjelder de viktigste franchisene de har. Hadde vært kulest med et nytt wii-spill ja, men da må vi vente litt til på det da. -Støtte for SDHC-kort til Wii(opp til 32 gigabyte)-Mulighet til å boote VC/WW-spill direkte fra SD-kortet. -My Life as a Darklord(oppfølger til My Life as a King) kommer til Wiiware -Final Fantasy-spillene kommer til Virtual Console -Virtual Console arcade: Gamle arcade-spill kommer til VC -og selvsagt LoZ: Spirit Tracks Hvor er det du plukker opp disse sakene? IGN? Det var i alle fall veldig godt nytt. edit: fant det hos ign ja Endret 25. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Diskusjon om GCD-messa Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Fra live-bloggen til IGN: Link Firmware-oppdateringen til Wii er for øvrig tilgjengelig NÅ! Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Fra live-bloggen til IGN: Link Firmware-oppdateringen til Wii er for øvrig tilgjengelig NÅ! Lastet den ned for 30 minutter siden Edit: Diskuter dette her! Endret 25. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) ....... [Leste at Gamereactor linker var fyfy her] :unsure: Gameplay Jeg må faktisk si at jeg GLEDER meg jeg Detta så megamorro ut edit: link Endret 25. mars 2009 av Kenichi-san Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har litt blandede følelser etter å ha sett traileren. Havet i Phantom Hourglass maskerte svakhetene til DS'ens hardware. De kommer sterkere frem her, noe som gjør at overworlden i ST ser ganske øde ut Dungeonene ser dog like bra ut som de alltid har gjort. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Ble ikke helt overbevist av gameplay-videoen der faktisk. Har en følelse av at å kjøre tog kan bli veldig kjedelig etter en stund. Nå tenkte jeg det samme med båten i WW også, men det funket jo kjempebra. Litt kjedeligere i PH med båtkjøring, men funket greit alikevel. Så satser på at dette også fungerer bra. Håper også at de lager flere dungeons enn det var i PH. Der måtte du inn i samme dungeon/tempel altfor mange ganger. Ble litt kjedelig til slutt, så håper heller de lager flere i ST. Endret 25. mars 2009 av nouse4aname Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Savner en skikkelig, sammenhengende hub-verden. I A Link to the Past for eksempel, henger alt sammen på et stort område, hvor alle seksjoner er i en passelig gåavstand fra hverandre. Mens i de siste titlene må Link bruke diverse kjøretøy for å reise frem og tilbake mellom hvert minste lille område. Det blir fort litt monotont. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Siden ingen postet videoen direkte til tråden: Endret 26. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Oj, oj! Dette så jo knall bra ut jo! Tror dette kan komme i handleposen min hvis det får gode nok karakterer Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Oj, oj! Dette så jo knall bra ut jo! Tror dette kan komme i handleposen min hvis det får gode nok karakterer Det gjør det nok skal du se! Og skulle det ikke få god karakter skal det kjøpes likevel, Zelda-serien er fantastisk Lenke til kommentar
Mudkip___ Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Dette så veldig bra ut, gleder meg til det kommer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå