Joachim_F Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Et nytt japansk rollespill er på vei til Europa. Les mer Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det var på tide. Synd det ikke kommer før i Juni. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg har spilt Tales of Phantasia og Eternia. For min del var det helt greie spill, men ikke noe mer. Likte ikke slåssystemet noe særlig. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det var på tide Ventet på dette siden jeg hørte om det 11 Juni =D Tales of the World: Radiant Mythology er ett av mine favoritt spill på PSP'en, har hatt lyst å spille ett lignende på storskjerm i lang tid Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Samme her. Tør tippe på at jeg kommer til å bruke hele sommeren på dette spillet Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 nytt og nytt fru blom. Får bare håpe at vi frå med engelske subs istedetfor dub. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 På tide at det kommer, likevel er jeg glad det ihvertfall er bekreftet. Mye venting blir det, men forhåpentligvis blir det verdt det. Håper det er på Tales of Symphonia(gamecube)-nivå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå