JoeDohn Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hei! Jeg er vanligvis ikke så stor fan av generelle diskusjonstråder, men dette er på off-topic-forumet, og det er et ikke helt irrelevant emne, så vi prøver! Dette blir altså forhåpentligvis tråden for oss som er glad i denne supre vinteridretten, enten vi følger med fra sofaen, drar på kamper eller trakterer jern selv. Det er ikke før nå, i en alder av 23 at jeg selv har gått til anskaffelse av utstyr og begynt å spille selv. Vi er en kameratgjeng som har gått sammen med en annen kameratgjeng (og så videre...), og er etter hvert blitt en liten gjeng på en ca 20 stykk, som nå vurderer å danne lag. Vi har treninger en eller to ganger i uka (alt etter hva vi klarer å snike til oss av halltid), og har på et par måneder gått fra å være fullstendig nybegynnere til å bli nybegynnere som i alle fall kan gå tre skjær på skøyter. :] Hva er deres erfaringer med sporten? Hva er det som fascinerer dere med hockey? Hva er det som eventuelt gir avsmak? Hva må gjøres for å spre sporten mer ut i landet? Kom med innspill, hockeyelskere! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Nja, kan vel ikke akkurat si at jeg er en Ishockey elsker. Holder meg mesteparten til fotball. Men var jo litt gøy at Norge kom på 4. plass i VM Ser ikke noe spessielt på Ishockey men prøver å få med meg landskampene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå