TST Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ferskt spillstudio lager sci-fi-action basert på Heavy Metal-bladet. Les mer Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 "Titmouse" ^_^ hehe... Men njeeeeeei tror ikke jeg gidder å bry meg seærlig om denne tittelen. Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Hmm, jeg vokste opp med å lese fatterns Heavy Metal. Mye bra tegneserier der. Men dataspill er avhengig av mer en gode tegninger og historie for å bli vellykket. Vi får vente og se. For de som lurer på hva Heavy Metal er, så anbefaler jeg South Park episoden Major Boobage (mener den er fra sesong 12). Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Sjokk at TITmouse lager dette spillet :rolleyes: Endret 25. mars 2009 av ShampooMacTavish Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 For de som lurer på hva Heavy Metal er, så anbefaler jeg South Park episoden Major Boobage (mener den er fra sesong 12).Var det inspirert av Heavy Metal? Den episoden var jo awesome Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 For de som lurer på hva Heavy Metal er, så anbefaler jeg South Park episoden Major Boobage (mener den er fra sesong 12).Var det inspirert av Heavy Metal? Den episoden var jo awesome Jepp, de hallusinasjonene som Kenny og faren til Kyle får når de sniffer kattepiss er sterkt inspirert av Heavy Metal, men av mest filmen basert på bladene. Wikipedia: Major Booage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå