TST Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Polske Flying Fish Works jobber med det mørke actionspillet Hellion. Les mer Lenke til kommentar
Simmemann Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) NO ONE expects the Spanish inquisition! Edit: Ledelsen vil beklage denne totalt uorginale replikken som sitt første innlegg på Gamer.no-forumet. Den ansvarlige har fått sparken. Endret 25. mars 2009 av Simmemann Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Oh no! Not the comfy chair!! Beklager igjen for å være like uorginal som han over meg. De ansvarlige for å sparke de som nettopp ble sparket, har blitt sparket. Men ja, kanskje dette blir et moro spill? hehe Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Lol. ...Men ja, virker interessant. Et mørkt actionspill er ikke meg i mot så lenge det ikke er dårlig. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Inviksisjonen bli spill? Hva slags norsk er det? Lenke til kommentar
TheParlourStrode Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Inkvisisjonen var noe Kirken satte i gang på 1200-tallet for å nedkjempe alle som ikke delte deres livssyn. Med tanke på at historien i dette spillet utspiller seg på 1200-tallet, trenger du vel ikke en nærmere forklaring på hvorfor artikkelen er navngitt på den måten..? Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dette så sykt fett ut. Både konseptet og bildet gjorde meg interessert. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Skriveleif i tittelen. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Inkvisisjonen var noe Kirken satte i gang på 1200-tallet for å nedkjempe alle som ikke delte deres livssyn. Med tanke på at historien i dette spillet utspiller seg på 1200-tallet, trenger du vel ikke en nærmere forklaring på hvorfor artikkelen er navngitt på den måten..? Likevel er Inkvisisjonen bli[r] spill en feil tittel! R'en skal altså inn! Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Inkvisisjonen var noe Kirken satte i gang på 1200-tallet for å nedkjempe alle som ikke delte deres livssyn. Med tanke på at historien i dette spillet utspiller seg på 1200-tallet, trenger du vel ikke en nærmere forklaring på hvorfor artikkelen er navngitt på den måten..? Likevel er Inkvisisjonen bli[r] spill en feil tittel! R'en skal altså inn! Som jeg sa. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Inkvisisjonen var noe Kirken satte i gang på 1200-tallet for å nedkjempe alle som ikke delte deres livssyn. Med tanke på at historien i dette spillet utspiller seg på 1200-tallet, trenger du vel ikke en nærmere forklaring på hvorfor artikkelen er navngitt på den måten..? Likevel er Inkvisisjonen bli[r] spill en feil tittel! R'en skal altså inn! Som jeg sa. Og som jeg sa før deg Edit: La til link Endret 25. mars 2009 av StabakJF Lenke til kommentar
JoanTheMan Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dra overskriften med deg under dyna, det spillet ser fett ut! Lenke til kommentar
Terje_P Skrevet 28. mars 2009 Del Skrevet 28. mars 2009 (endret) Gammel gameplay video av spillet. Endret 28. mars 2009 av Terje_P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå