Rushpowr Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Noen somvil spille co-op i Resident Evil 5 på Xbox360, jeg har 1000G der, Gamertagen min er Rushpowr Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 29. mars 2009 Del Skrevet 29. mars 2009 Gjerne jeg. GT: Maury Faraday Lenke til kommentar
Laland Skrevet 11. april 2009 Del Skrevet 11. april 2009 Fikk lov av Erik til å skrive her, så det skal jeg gjøre. Er gjerne med på litt RE5 cooping, jobber med Professional og alle unlockables for tiden. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 3 Skrevet 6. juni 2009 Del Skrevet 6. juni 2009 (endret) Ønsker å spille co-op med noen, hele historien på en dag/kveld. Du bør helst ha spilt gjennom spillet før. Har alle våpen oppgradert med inf ammo og 1200/1200gs. Jeg ser helst at vi ikke løper rundt med inf. rocketlauncher. Har rett og slett lyst til å spille det i co-op fordi jeg kun har spilt det med AI. Endret 6. juni 2009 av Sadfez Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Hei. Jeg er med på å spille. mangler en achievement og trenger hjelp til den . (war hero) Runne spillet på vanskeligste setting. Lenke til kommentar
Rushpowr Skrevet 13. januar 2010 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2010 Hei. Jeg er med på å spille. mangler en achievement og trenger hjelp til den . (war hero) Runne spillet på vanskeligste setting. Kan sikkert hjelpe deg, add meg på xbl, gamertag er Rushpowr Lenke til kommentar
swikstor Skrevet 9. august 2010 Del Skrevet 9. august 2010 @RUshpowr Beklager sen respons her, adder deg på xbox når jeg kommer hjem senere i dag. Er kun et brett jeg ikke får runna på vanskeligste grad. Første omgang mot han siste bossen, der hvor den gamle partneren er hjernevasket. Husker ikke hva noen av dem heter er alt for lenge siden jeg har spilt RE5. Lenke til kommentar
Cpt Steve Blunt Skrevet 3. oktober 2010 Del Skrevet 3. oktober 2010 hu heter Jill. og AIen er visst håpløs på den bossen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå