Joachim_F Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Bethesda har trukket tilbake Xbox 360-utgaven av The Pitt. Les mer Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Snodig at det skal være så vanskelig å laste opp slike expansionpacks og patches til xbox live. Nå var det jo kanskje ikke manglende testing som var feil her, men at noe galt skjedde med filen. Men husker for eksempel guitar hero patchen og utvidelsespakken til oblivion. Lenke til kommentar
Nailer_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 *Host* Burde vært md5 check på filene når de ble latet opp *Host* Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg tror du kan regne med at de filene er sjekksummet herfra til evigheten (det er en nødvendig greie for å kontrollere at det er riktig fil som har blitt lastet ned), men det hjelper lite om det er feil fil du sjekksummer :-) Lenke til kommentar
Koopa Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Bethesda har hatt en tvilsom historie angående korrupte expansion packs Lenke til kommentar
Nether Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Heh. Hva slags unnskyldning har de for dette da? Forskjellige hardware konfigurasjoner? Det er jo alltid unnskyldningen hvis noe på PC blir gitt ut i uferdig tilstand. Får håpe de fikser det fort. Selv kjøper jeg ikke DLC til Fallout 3 så lenge det krever GFWL. Endret 25. mars 2009 av Nether Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Men hva skjer med de so hadde kjøpt den ødelagte filen og måtte slette den? Får de den gratis? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Når du kjøper noe som helst på xbox live kan du slette og laste ned så mye du vil, så du kan laste det ned på nytt ja. Endret 25. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Svært så tabloid overskrift dere skulle bruke da, hadde vært nok å skrevet at de trakk Xbox 360 versjonen tilbake. Anyway, PC versjonen fungerte knirkefritt. Fin expansion Lenke til kommentar
Selachi Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er gjerne bare jeg som er idiot her, men er det mulig å få tak i The Pitt til Fallout 3 som er kjøpt via Steam? Lenke til kommentar
Bad_Byte Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Med tanke på at det er Bethesda så kommer det ikke som en bombe. De slipper ut ting og tang før det er klart gang på gang. Lenke til kommentar
Dal Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er gjerne bare jeg som er idiot her, men er det mulig å få tak i The Pitt til Fallout 3 som er kjøpt via Steam? Det kunne jeg også tenkt meg. Steam annonserte for litt over en uke siden at de skulle begynne å selge alle slags DLC's gjennom sitt system, så det blir nok mulig. Spørs bare når. Men jeg vil ha The Pitt NÅ! hehe Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jeg ser The Pitt ligger på Marketplace nå. Betyr det at feilene har blitt rettet opp, og alt er som det skal være? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå