johnandre93 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 http://www.alienware.com/products/aurora-d...ode=SKU-DEFAULT Lurer på å kjøpe en slik. Blir da å oppgradere til vannavkjøling, og muligens kjøpe bedre skjermkort/prosessor. Er den verdt pengene, og er det noen som har erfaringer med Alienware sine stasjonære pc'er? Skal kjøre litt av hvert, men alt mulig fra Far cry, til bilderedigering osv osv. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Bare husk at når den skal inn i landet så blir det mva og muligens en fortolling på den der. Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Jepp. I den forbindelse, sendte jeg en mail til Alienware, og de sa at den kom til å bli sendt fra Irland om jeg bestilte, og de er jo med i EU. Blir det da noe kødd om mindre toll/frakt etc etc.? Kan gå litt offtopic, men men Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Det har ikke noe å si, Norge er ikke i EU heller så. Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Nei, men hvis du hadde fulgt med i samfunnsfagtimene så hadde du visst at vi har en del avtaler (blant annet om handel) som gjør at vi er med på en slags "fri flyt av penger og arbeidskraft" avtale. Noe slikt. Lenke til kommentar
Bertelsen_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Larsen gikk ut av barneskolen før du ble født, så det er lite vits å snakke frekt til ham. Du må betale mva. uansett hva du har lært i skoletimene dine, vi har ingen avtaler med andre land om deling av moms, vi hadde hatt det hvis vi hadde vært medlem av EU. Så det er du som burde følge med bedre på skolen. Jeg vil anbefale deg å bygge en pc på komplett, netshop, mpx etc. Du vil spare penger, og du slipper å ha et slikt blodharry kabinett stående framme. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Larsen gikk ut av barneskolen før du ble født, så det er lite vits å snakke frekt til ham. Du må betale mva. uansett hva du har lært i skoletimene dine, vi har ingen avtaler med andre land om deling av moms, vi hadde hatt det hvis vi hadde vært medlem av EU. Så det er du som burde følge med bedre på skolen. Jeg vil anbefale deg å bygge en pc på komplett, netshop, mpx etc. Du vil spare penger, og du slipper å ha et slikt blodharry kabinett stående framme. Hehe! Sant jeg begynner å bli en gammel gubbe! Og må si meg enig om med å bygge en maskin via komplett osv. Du trenger jo ikke sette sammen maskinen selv om du ikke vil da dem kan gjøre det for deg. Lenke til kommentar
johnandre93 Skrevet 27. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2009 (endret) Ok, takk : ) EDIT: sorry for frekkheten, men var i en RL - issue. Litt irritert. Endret 27. mars 2009 av Johnandre93 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ok, takk : ) EDIT: sorry for frekkheten, men var i en RL - issue. Litt irritert. Ikke noe problem, håper du finner ut av det og får deg en bra spill pc Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå