mcgroven Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Bløffmakere med krigsevner bør glede seg til Ubisofts ferskeste spill. Les mer Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Høres genialt ut. Morsomt at det kommer til konsoller også. Lenke til kommentar
Materie Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Spennende saker - særlig siden jeg har vært ekstra interessert i nettopp skjulte agendaer, sleipe planer og alle slike morsomme saker siden jeg leste Red Storm Rising. Dette kan bli bra! *Krysse fingrer* Lenke til kommentar
tåa Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 R.U.S.E. vil bruke en helt ny grafikkmotor, Iriszoom. Her las eg først "R.U.S.E. vil bruke en helt ny grafikkmotor, lizzom." Heldigvis var dette feil. Dette spelet høyrest interessant ut. Kjem verkeleg mange strategispel for tida! Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Var i hvertfall et utrolig spennende konsept - jeg prøver ofte å lure mine datastyrte fiender som om de var virkelige mennesker, litt surt når det aldri går. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hørtes morsomt ut. Kanskje jeg skaffer det til PS3! I hvert fall hvis det har trophies! Lenke til kommentar
S-r-ex Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dette kan jo bli gøy! Husker en gang på online-poker at jeg bløffet til meg en hel haug lekepenger uten en dritt på hånden Håper bare at de lykkes med konseptet, vi har jo sett gang på gang at gøyale konsepter går på trynet etter dårlig utførelse.... Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Kul trailer også, kan bli morsomt dette Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Spennende konsept. Kan bli kult. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Veldig dramatisk trailer, kan se meg selv elske det her. Skulle bare hatt et Surface-bord.. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Bløffing er jo kult Virket jævli kult faktisk. Kanskje dette blir et godt ubi-spill? Lenke til kommentar
Painapple Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Dette virka jævlig kult blir spennende å følge med videre Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Gleder meg til vi får vite release! Håper som sagt det får trophies Gjør ikke dere? Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Høres genialt ut. Morsomt at det kommer til konsoller også. Stort minus for min del . Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Høres genialt ut. Morsomt at det kommer til konsoller også. Stort minus for min del . Hvorfor det? Hadde aldri kjøpt det om det bare kom til PC! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er mange som mener at alle spill som kommer til konsoll er dummet ned og altfor simple iforhold til hvis de bare kom på PC. Lenke til kommentar
JanF Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Er mange som mener at alle spill som kommer til konsoll er dummet ned og altfor simple iforhold til hvis de bare kom på PC. Jeg hater å spille på PC jeg Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Akkurat som andre hater å spille på konsoll. PC'er har større muligheter, og det er skjeldent multiplattform-spill tar i bruk de forskjellige mulighetene som plattformene har. Det er kort og greit snakk om personlig preferanse. Pluss, det er et strategispill, og de er som oftest best med mus og tastatur. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå