Gå til innhold

Banjo-Kazooie Nuts & Bolts Tråden


Aerow

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1200 høres mye ut da :p Men det er jo egentlig ca 100 kr.

 

Og 100kr er hva mange 360 spill koster i dag. Og de har blitt trykket opp på plater og blitt distribuert.

 

Disse gamle spillene lastes opp til en server og that's it. Greit at de har finpusset spillet litt men likevel ganske kvalme priser.

 

Under 100,- for en av tidenes beste plattformspill? For 7 og et halvt år siden ga jeg 698,- for samme spillet, og idag er krona svakere attpåtil. En veldig god handel!

 

Det synes nok MS også...

Endret av MagnarP
Lenke til kommentar

Spiller jo ingen rolle egentlig hva prisen er så lenge folk er villig til å betale for det. Er litt i overkant ja, siden det koster like mye som et xbox original, så 800 hadde passet mer. Men dette er tydeligvis et av best gamemes evar for mange, så da kjøper folk det blindt uansett.

Lenke til kommentar

MagnarP, hvis du syntes det er så forferdelig å måtte betale 100,- for et herlig spill som endelig har med Stop'n'Swop II skal du få syntes det, men å overbevise meg og likesinnede om at det er overpriset skal du slite med. Det at det er tilgjengelig idet hele tatt er mer enn hva jeg hadde trodd for 4-5 år siden, det var tross alt ganske harde diskusjoner med Nintendo for å få dem ut igjen. Banjo-Tooie er et like godt spill den dag idag om man ser bort fra alle begrensingene som N64 kassettene bragte med seg, og selv det er bare pirking.

 

Om MS er fornøyde med at jeg som en blodfan av Banjo-Kazooie franchisen synes det er morsomt at jeg vil betale 100,- for å gjenoppleve de beste øyeblikkene jeg har hatt innenfor spillmediet er det veldig bra for dem, og utrolig herlig for meg.

Lenke til kommentar

DK64 er det mange som mener er et av de beste plattformspillene noen gang, syns jeg aldri har prøvd det. Har hørt mye godt om det! OOT er kjent som tidenes beste spill noen gang, punktum. Er enig i det. Men å se de to på Xboxen vil aldri skje lovlig. Nintendo er skaperne av både Donkey Kong og Zelda, og vil derfor aldri gi dem ut på en annen plattform. OOT finnes på Wiiware, men Donkey Kong havner neppe der, siden det er Rare som lagde det - og Rare er eid av MS.

Lenke til kommentar

Synd at det ikke kommer noen nye gode DK eller Zeldaspill. Nintendo har først voldtatt seriene. Så begravd dem i et hull. Og til slutt pissa på dem. Utrolig synd.

 

Men uansett, Banjo-Tooie er det enesete BK spillet jeg mangler, så dette skal nok inn på HDD etterhvert :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...