Bandana Skrevet 18. april 2009 Del Skrevet 18. april 2009 Banjo-Tooie datoen er nå bekreftet. Den kommer ut på Xbox Live den 29. april. Litt off-topic, men tenkte det er greit å poste det her likevel, siden det var noen som lurte på når det kom. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Bygde akkurat mitt første kjøretøy. Et aldeles misslykket "bilhelikopter" ^_^ Om dette blir halvparten så gøy som orignalen til 64 er det godt mulig at det blir årets spillopplevelse Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det er utrolig morsomt! Hvis du overlever lyden i Mumbo's workshop (noe du gjør hvis du har spilt originalen og latt det stå på pause en stund ^_^) kommer du til å elske det. Editoren er veldig brukervennlig og gir deg full kontroll, om et kanskje noe uventet resultat. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Du kommer ikke til å angre på kjøp ^^ Lenke til kommentar
Erik Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Det er utrolig morsomt! Hvis du overlever lyden i Mumbo's workshop (noe du gjør hvis du har spilt originalen og latt det stå på pause en stund ^_^) kommer du til å elske det. Editoren er veldig brukervennlig og gir deg full kontroll, om et kanskje noe uventet resultat. Det er vel kanskje en av de tingene som tok meg mest på seng; hvor enkelt det egentlig var å lage ting. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 20. april 2009 Del Skrevet 20. april 2009 Og er det en ting som skal ta deg på senga (bortsett fra en brunstig og våryr blondine) er det vel det. Kan bruke timesvis i editoren alene for å lage noe på impuls eller med tegninger ved siden av. Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 Æsj, jeg klarer ikke den challengen hvor mann skal beskytte hvalen's øyne <_<. Den var sykt vanskelig.. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Den ER vanskelig. Du burde vente til du får de Skjul kazooie-egga , da kommer du til å eie på den challengen. Endret 21. april 2009 av Amaranth Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. april 2009 Del Skrevet 26. april 2009 Dette er riktignok Banjo-Kazooie/Tooie relatert, men jeg poster det her alikevel. Jeg satt med et stort glis om munnen når videoen var ferdig, og hjertet mitt har ikke slått fortere siden.. noen gang. For dere som husker hva "Stop'N'Swop" i Banjo-Kazooie/Tooie er.. endelig er det her! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. april 2009 Del Skrevet 27. april 2009 Konge ting! Trenger et nytt skrivebords tema Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hehe, har faktisk kjøpt det premium-temaet for Banjo-Kazooie, så håper det her blir premium med noe utenom det vanlige. Kan knapt vente til å spille Tooie imorra - har ikke funnet 100% av alt i det iløpet av de 8 årene jeg har spilt det, verken på N64 eller emulator. Skal bli så utrolig moro å spille igjen! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Hvorfor er alt så JÆVLA FORPULT MOTHERFUCKINGS VANSKELIG! AAAAAARGGHGH!!!!! FAEN HELLER! Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Noe spesielt du sliter med? Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det meste Som f.eks der du skulle skru på/av alle kameraene i Banjoland. Det ene kameraet hopper fra meg før jeg får gjort noe. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Ohh, den ja. Du burde ha et helikopter som er lite og lett manøvrerbart. Det er kjedelig å treffe kameraene slik at de havner en halv bane fra deg. Det som er over fotballbanen, for eksempel, har lett for å havne i vannet. :-/ Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Protip: Gå på leaderboards og last ned video av de 10 beste. Man kan også laste ned tegning av kjøretøyet som ble brukt om rekordholderen har godkjent dette. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg var nummer to i verden på en challenge! Lenke til kommentar
TMB Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Jeg var nr 3 eller 4 Vi snakka om det tidligere i denna tråden tror jeg xD Lenke til kommentar
Laland Skrevet 28. april 2009 Del Skrevet 28. april 2009 Det kan fort stemme.. tror jeg lastet opp et bilde! Jeg lå på andreplass! Haha, stemmer det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå