Gå til innhold

Banjo-Kazooie Nuts & Bolts Tråden


Aerow

Anbefalte innlegg

Se her ja. Hvis du ønsker å skifte språket som brukes i spill, gjør følgende:

 

1. Gå til "My Xbox" i Xbox 360 Dashbordet.

2. Scroll helt til høyre, "System Settings" og trykk på A.

3. Velg "Console Settings" og trykk på A.

4. Bla ned til "Locale" og trykk A.

5. Bla til England, Amerika eller hvilket land du ønsker å utgi deg for å være fra.

 

Hvis du ønsker å bli norsk igjen, gjør det samme, bare med "Norway" som valget på det siste steget.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det noen andre en meg som synes norsken er veldig dårlig? Det synes iallefall jeg. Hvem er det som har oversettet spillet til norsk egentlig? Høres jo nesten ut som Google Translate norsk. Tror jeg må spillet på nytt med engelsk språk når jeg er ferdig med denne saven.

Endret av Aerow
Lenke til kommentar
Jeg elsker banjospillene. Men har ikke prøvd dette, gleda meg, men var bare biler hele tiden. Eller, det var ialleall var det jeg trodde. Nå som spillet har vært ute litt, hva går det egentligut på? Er det bare bilerbiler, eller er det masse utofrsking som i de andre spillene også?

Prøv demoen. Du kan lage biler, båter, helikopter, fly, det meste, egentlig. Det er hauger av utforsking og enorme baner, men i motsetning til de tidligere spillene foregår ting for det meste i kjøretøy. Alle jiggy-oppdragene går ut på å kjøre kappløp, transportere eller å gjøre X antall ting innenfor Y antall minutter.

:)( Det var det jeg trudde ja! trokke det er noe for meg da, nei. Men men..kan jo alltids laste ned demoen om ikke annet.

Lenke til kommentar

Det er et ganske forskjellig spill fra de to første, men mye av sjarmen er fortsatt inntakt. Det finnes knapt en historie (den er der utelukkende for å gi deg en grunn til å gå videre i spillet, i tillegg til å få nye deler), men den er ikke mer fraværende enn hva den var i Banjo-Kazooie/Banjo-Tooie. Spill demoen; den demonstrerer det helt grunnleggende ved de fleste mekanikkene. :)

Lenke til kommentar
Se her ja. Hvis du ønsker å skifte språket som brukes i spill, gjør følgende:

 

1. Gå til "My Xbox" i Xbox 360 Dashbordet.

2. Scroll helt til høyre, "System Settings" og trykk på A.

3. Velg "Console Settings" og trykk på A.

4. Bla ned til "Locale" og trykk A.

5. Bla til England, Amerika eller hvilket land du ønsker å utgi deg for å være fra.

 

Hvis du ønsker å bli norsk igjen, gjør det samme, bare med "Norway" som valget på det siste steget.

 

Takk så mye Laland :)

Lenke til kommentar
Dette er et spill jeg hoppet over da det kom ut, mye pga at demoen ikke falt helt i smak. Men har hørt i ettertid at spillet er en del bedre enn det demoen viser. Men nå når play endelig har satt ned prisen på det bestilte jeg det. Turde ikke betale full pris for det i tilfelle jeg ikke skulle like det.

Demoen er sinnsykt dårlig i forhold til spillet!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2
Dette er et spill jeg hoppet over da det kom ut, mye pga at demoen ikke falt helt i smak. Men har hørt i ettertid at spillet er en del bedre enn det demoen viser. Men nå når play endelig har satt ned prisen på det bestilte jeg det. Turde ikke betale full pris for det i tilfelle jeg ikke skulle like det.

 

Gjore akuratt det samem som deg her, benta til prisen var lavere. og har bestillt fra play nå.

 

Ser frem til det, sjikkelig kose spill :)

Lenke til kommentar

Er det bare jeg som syns Banjo Kazooie ser rålekkert ut på 360? Se på notene, og se på selve figuerne. Så mye penere og renere grafikk enn på Nintendo 64 konsollen! :D

 

Er det sånn at Banjo Tooie kommer i april? Så gøy, for har nesten aldri prøvd det..Selv om jeg kjøpte et komplett til N64 for noen år siden :p

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som syns Banjo Kazooie ser rålekkert ut på 360? Se på notene, og se på selve figuerne. Så mye penere og renere grafikk enn på Nintendo 64 konsollen! :D

 

Er det sånn at Banjo Tooie kommer i april? Så gøy, for har nesten aldri prøvd det..Selv om jeg kjøpte et komplett til N64 for noen år siden :p

Etter det Laland har informert meg om så skal det komme da. Blir nok kjøp det også.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som syns Banjo Kazooie ser rålekkert ut på 360? Se på notene, og se på selve figuerne. Så mye penere og renere grafikk enn på Nintendo 64 konsollen! :D

 

Er det sånn at Banjo Tooie kommer i april? Så gøy, for har nesten aldri prøvd det..Selv om jeg kjøpte et komplett til N64 for noen år siden :p

 

Merka det når jeg spilte det forleden dag, ser nydelig ut egentlig. :o

Lenke til kommentar

Skammer meg veldig over at eg ikkje har spilt dette spillet mer. Har gått veldig i perioder der eg enten spiller det 7 timer i strekk eller i lengre perioder der eg ikkje rører det i det heile tatt. Gleder meg veldig til neste gang eg føler for å ta det fram igjen og forhåpentligvis skaffe dei siste 15 jiggiene eg trenger for å sloss mot siste bossen.

 

Men lurer på en ting, korleis er det online? Er det aktivt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2

Kom ikkje som noe bombe av det var lite aktivitet live :p

 

Mitt ble sendt fra play i går, skal bli gøy og få spillt mer en bare demoen.

Endret av Slettet-o2Xgh2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...