Gå til innhold

Banjo-Kazooie Nuts & Bolts Tråden


Aerow

Anbefalte innlegg

Liker ikke å avsløre ting, men hvis du ikke føler at det er noe som ødelegger for deg, så legger jeg det i en spoiler. :)

 

 

Det er neste Grunty, ja. Ved "Terrarium of Terror" inngangene, så er det en dør som er nede ved vannet. Når du har åpnet den og slått Grunty får du en laser, som du kan bruke til å skyte folk/politi og til å deaktivere de røde lasergjerdene som sperrer inn enkelte kasser med deler. :)

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du kan gjøre vannvittig mye på alle banene, og får glatt 40-50 timer ut av det uten å røre multiplayer, særlig hvis du skal få TT på alle utfordringene. Når det kommer til å lage kjøretøy er det vannvittig mange muligheter, og de blir bare større og større etterhvert som du kommer videre i spillet og får tilgang til flere, større og bedre deler.

Lenke til kommentar

7/10. Anmeldelsen til Gametrailers er noe av det dummeste jeg har sett; ikke hør på spillmagasinet (de ser bare på grafikk). I min bok er det en 8, en sterk 8. Pent, underholdende, dum humor, norsk over hele fjøla (med mindre du endrer lokalet ditt) og herlig for en gammel Banjo-fan å spille. :)

Lenke til kommentar

syns det er bra at det er norsk for jeg er ikke noe god på engelsk :p men jeg har jo aldri spill banjo før så jeg vet ikke helt om dette passer meg men jeg prøvde demoen så fikk jeg se at man kan lage dine egne biler, fly og båter men er det vanskelig å lage de tinga her? jeg liker å bygge mine egneting :p

Lenke til kommentar
syns det er bra at det er norsk for jeg er ikke noe god på engelsk :p men jeg har jo aldri spill banjo før så jeg vet ikke helt om dette passer meg men jeg prøvde demoen så fikk jeg se at man kan lage dine egne biler, fly og båter men er det vanskelig å lage de tinga her? jeg liker å bygge mine egneting :p

Du trenger ikke kjenne til Banjo idet hele tatt for å kunne elske dette spillet. Alt er veldig godt oversatt, og editoren er vannvittig enkel, grei og morsom å bruke. Hvis du er på Xbox Live kan jeg sende deg noen tegninger av kjerrer som jeg har lagd, og da kan du se hva som er mulig å lage.

 

Men det går vel ann å velge norsk eller engelsk?

Hvis Gamertagen din er registrert som norsk er det på norsk. Endrer du lokalet til England eller Amerika blir det på engelsk. Spiller med det på engelsk selv, for å få med den gode britiske, britiske og sjarmerende humoren til Rare. :)

Lenke til kommentar

Jeg elsker banjospillene. Men har ikke prøvd dette, gleda meg, men var bare biler hele tiden. Eller, det var ialleall var det jeg trodde. Nå som spillet har vært ute litt, hva går det egentligut på? Er det bare bilerbiler, eller er det masse utofrsking som i de andre spillene også?

Lenke til kommentar
Jeg elsker banjospillene. Men har ikke prøvd dette, gleda meg, men var bare biler hele tiden. Eller, det var ialleall var det jeg trodde. Nå som spillet har vært ute litt, hva går det egentligut på? Er det bare bilerbiler, eller er det masse utofrsking som i de andre spillene også?

Prøv demoen. Du kan lage biler, båter, helikopter, fly, det meste, egentlig. Det er hauger av utforsking og enorme baner, men i motsetning til de tidligere spillene foregår ting for det meste i kjøretøy. Alle jiggy-oppdragene går ut på å kjøre kappløp, transportere eller å gjøre X antall ting innenfor Y antall minutter.

 

Ok jeg vil ha det på engelsk. Hvordan endrer jeg og dte går vel ann å endre tilbake?

Husker ikke akkurat hvor du må gå for å fikse det, men kan gjøre det selv og skrive det opp her. Du kan endre tilbake når som helst.

 

Edit: Innlegg 1337! w00t!

Endret av Laland
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...