Gå til innhold

Banjo-Kazooie Nuts & Bolts Tråden


Aerow

Anbefalte innlegg

Banjo-Kazooie Nuts & Bolts Tråden!

 

banjo_kazooie_logo.jpg

 

Bilder/Screenshots:

Se bilder her

 

Videoer:

 

Banjo-Kazooie N&B Banjo Land

 

Format: Xbox 360

Sjanger: Plattform

Utvikler: Rare

Utgiver: Microsoft

Distributør: Microsoft

Antall spillere: 1

Antall spillere online: 1-8

Aldersgrense: 7+

Utgivelsesdato 14. November 2008

 

 

Fakta om spillet:

Skjul
Først en liten forklaring: «Banjo-Kazooie» er noen gamle spillhelter, og dette er det tredje spillet i serien. Samtidig er det et av de første metaspillene noensinne.

I utgangspunktet kan spillet virke ganske likt foregående spill, men jo mer du spiller det jo mer merker man at det er annerledes. Du har en slags by som hovedsete og går inn i forskjellige spillverdener, der tar du med deg et kjøretøy du selv har bygget basert på deler du har funnet. For å åpne opp nye spillverdener må du løse forskjellige spilloppgaver innenfor de spillverdenene du har åpent.

I den enormt store verdenen du kan utforske kan du finne utrolige oppgaver, men det skal vi la våre spilltestere snakke om.

 

Dette spillet var veldig morsomt. Det er ganske ulikt alle andre spill vi har prøvd, og det var morsomt å lage sine egne biler.

Kanskje vil noen synes det er litt vanskelig å skjønne akkurat hva man skal gjøre, men det er såpass mye å gjøre at du egentlig ikke bryr deg om det.

Dette var veldig gøy, og spesielt gøy var det å hele tiden få nye slags oppgaver.

 

Våre testere var altså veldig fornøyde, de spilte lenge og mente man kunne spilt enda lenger. Dette kan vi være helt enig i. Her er det time på time med spill. I tillegg er det et ganske unikt spill som nesten må oppleves for at man skal skjønne helt hva det er.

 

Grafikken er søt og har en unik grafisk tilnærming, som fungerer bra. Lydeffektene kunne vi godt byttet ut.

 

«Banjo» er et spill vi absolutt kan anbefale. Det er mange timer med spilling her, uansett alder.

 

Tatt fra Spillmagasinet

 

 

Linker: Banjo-Kazooie Official Site

 

Kilder: The Game Reviews Spillmagasinet

 

 

Mer jeg trenger i første posten eller noe annet er det bare å si ifra! :)

Endret av Aerow
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn, da har jeg bestikket politimesteren og det kom ansiktet hans med et forbudt tegn elns. Men etter at jeg skrudde av Xboxen så er det tegnet borte! Når jeg snakket med politimesteren så kunne jeg bestikke igjen men etter 5 min. så forsvant ansiktet hans. Må jeg bestikke han vært 5. min. for å få være i fred eller?

Endret av Aerow
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...