Aerow Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Banjo-Kazooie Nuts & Bolts Tråden! Bilder/Screenshots: Se bilder her Videoer: Banjo-Kazooie N&B Banjo Land Format: Xbox 360 Sjanger: Plattform Utvikler: Rare Utgiver: Microsoft Distributør: Microsoft Antall spillere: 1 Antall spillere online: 1-8 Aldersgrense: 7+ Utgivelsesdato 14. November 2008 Fakta om spillet: Skjul Først en liten forklaring: «Banjo-Kazooie» er noen gamle spillhelter, og dette er det tredje spillet i serien. Samtidig er det et av de første metaspillene noensinne.I utgangspunktet kan spillet virke ganske likt foregående spill, men jo mer du spiller det jo mer merker man at det er annerledes. Du har en slags by som hovedsete og går inn i forskjellige spillverdener, der tar du med deg et kjøretøy du selv har bygget basert på deler du har funnet. For å åpne opp nye spillverdener må du løse forskjellige spilloppgaver innenfor de spillverdenene du har åpent. I den enormt store verdenen du kan utforske kan du finne utrolige oppgaver, men det skal vi la våre spilltestere snakke om. Dette spillet var veldig morsomt. Det er ganske ulikt alle andre spill vi har prøvd, og det var morsomt å lage sine egne biler. Kanskje vil noen synes det er litt vanskelig å skjønne akkurat hva man skal gjøre, men det er såpass mye å gjøre at du egentlig ikke bryr deg om det. Dette var veldig gøy, og spesielt gøy var det å hele tiden få nye slags oppgaver. Våre testere var altså veldig fornøyde, de spilte lenge og mente man kunne spilt enda lenger. Dette kan vi være helt enig i. Her er det time på time med spill. I tillegg er det et ganske unikt spill som nesten må oppleves for at man skal skjønne helt hva det er. Grafikken er søt og har en unik grafisk tilnærming, som fungerer bra. Lydeffektene kunne vi godt byttet ut. «Banjo» er et spill vi absolutt kan anbefale. Det er mange timer med spilling her, uansett alder. Tatt fra Spillmagasinet Linker: Banjo-Kazooie Official Site Kilder: The Game Reviews Spillmagasinet Mer jeg trenger i første posten eller noe annet er det bare å si ifra! Endret 11. mai 2009 av Aerow Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Elsker det spillet her! Hele spillet er oversatt til norsk og kan elskes av alle og enhver. Gleder meg til å se oppdateringer, og Banjo-Tooie som kommer iløpet av Påsken! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Banjo-Tooie kommer i løpet av påsken? Et nytt Banjo-Tooie eller det gamle? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er vel det gamle tipper jeg. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Det gamle blir relansert over Xbox Live, slik Banjo-Kazooie kom i høst! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Rundt omkring i oppgjørsbyen så er det sånne politi luft biler. Hver gang jeg henter en Jiggy så kommer de og skyter på meg. Og nå har jeg blitt mektig lei. Så hvordan fjerner jeg dem? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Walktrough: http://guides.ign.com/guides/15334/page_3.html Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Takk, men hvor står det? Er ikke så veldig god i engelsk akkurat. Er det ingen som kan svaret på norsk? Endret 24. mars 2009 av Aerow Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Du kan enten bestikke politimesteren (imellom Mumbo's motor og inngangene til Jiggoseumet) eller bare kjøre fra dem. Etterhvert får du en laser og kan bare ødelegge de andre politibilene. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Takk, takk Laland! Blir deg å spille uten de dustete luft purk greiene Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 http://www.examiner.com/x-3707-LA-Gaming-N...eal-DLC-details Se her, ja! DLC kommer det. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Dette spillet eier. Utrulig artig med norsk da Har gitt opp å skaffe de 3 siste achievementene jeg trenger, online achievementa..... Nesten ingen som spiller online, og går ikke an å booste. Endret 24. mars 2009 av Amaranth Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Har strengt tatt ikke spilt noe av det her, vet det ligger en demo ute men. Hvordan er spillet iforhold til Banjo Kazooie og Banjo Tooie, for jeg forguder dem begge. Det som gjorde det verdt å spille Nintendo 64 i sine gode dager. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-o2Xgh2 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Vurderer sterkt og handle det inn. Såg det ble nevnt til en pris av £17.99, som er en fin pris. Er det langt spill? Bra varighet Lenke til kommentar
Erik Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Må få spilt meg gjennom det, men det er så mange spil å spille nå. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Sånn, da har jeg bestikket politimesteren og det kom ansiktet hans med et forbudt tegn elns. Men etter at jeg skrudde av Xboxen så er det tegnet borte! Når jeg snakket med politimesteren så kunne jeg bestikke igjen men etter 5 min. så forsvant ansiktet hans. Må jeg bestikke han vært 5. min. for å få være i fred eller? Endret 25. mars 2009 av Aerow Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Du kan velge hvor mye du vil bestikke ham med. Selv, så ignorerte jeg bare purken; de er ubrukelige hvis du har litt kontroll! Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Takk Laland! Men ga han 5 noter 2 ganger men politiet er foran nesa mi enda. Men vil de noen gang forsvinne av seg selv eller? Og hvor lenge er det til jeg får laser? Har nettop fått dykkesete og tatt Grunty :/ Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Da er det ikke lenge igjen! Bare fortsett med å spille; du kommer dit veldig snart. Lenke til kommentar
Aerow Skrevet 25. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2009 Er det neste Grunty eller? Takk for hjelpen forresten Laland! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå