tek73 Skrevet 17. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2003 software anbefales. Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 17. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2003 Mener du å lese fram dataen som ligger i iso-filene, eller for å release noe som en iso-fil? Jeg velger å tro at å "lage" er det dårlige ordet, ettersom du neppe ville ha inkludert "cd brenner" hvis det ikke var snakk om å brenne noe. Daemon Tools kan nok være saken for deg. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 17. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 17. juli 2003 UltraISO, WinISO, DirectISO, ISO Commander m.m. :smile: Lenke til kommentar
tek73 Skrevet 18. juli 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 18. juli 2003 Det jeg mente var å legge alle min datters spill inn på pc-en så hun kunne kjøre dem fra harddisken istedenfor å bruke cd-rommen. Da er et program som kunne lage iso-er og en virtuell cd-rom fint å ha. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 18. juli 2003 Rapporter Del Skrevet 18. juli 2003 Kan anbefale deg å prøve Alcohol 120%. Der får du også en virtuel- cd/dvd-rom. "Alcohol 120% is the CD & DVD emulation and recording software allows users to copy visible and invisible discs. Alcohol 120% enables users to create 31 virtual CD & DVD-ROM to play discs without needing a physical disc; enables users to copy CD & DVD to CD-R / CD-RW / DVD-R / DVD-RW / DVD-RAM / DVD+RW / DVD+R." Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå