Joachim_F Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 I The Whispered World spiller du en trist klovn i en fantastisk verden. Les mer Lenke til kommentar
Raven-A Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er fint å se noen lovende spill i pek og klikk sjangeren Kan bli interesant dette! Ser veldig vakkert ut med de håndmalte bakgrunnene. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Jadda! Har gledet meg lenge til dette! Får satse på det kommer en Wallace & Gromit anmeldelse her også snart. Lenke til kommentar
BzWarm Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 (endret) Endelig et pek-og-klikk eventyr som ikke bare klasker 3d modeller på 2d bakgrunner, det var også noe av det som skuffet meg mest med "A Vampyre Story". Ser jo utrolig flott og stemningsfullt ut i det store og hele dette her. Har ikke hørt om spillet før nå, men tror faktisk det går rett opp til topp3 på årets forventningsliste for min del. Endret 25. mars 2009 av Galten Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Så koselig ut Bakgrunnen i bildet var hvertfall veldig pent. Merkelig at jeg ikke har hørt om det før nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå