Konamixx_InnleggNO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Vel nå som PS3 er i hus trenger jeg mic slik at jeg kan banne hver gang en eller annen tulling dreper meg. Trenger derfor noen tips om headset som gjør jobben godt. Er kun til chatteformål da jeg har anlegg som tar seg av resten. Så gi meg noen alternativer folkens. Endret 24. mars 2009 av Konamixx Lenke til kommentar
Pebble Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 og alle andre bluetooth headset stort sett! har ikke vært borti noen som ikke virker enda! Lenke til kommentar
Konamixx_InnleggNO Skrevet 31. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2009 Tenkte selv å gå for den original ja, men en del folk sier den er ukomfortabel og ha på, og det er ikke noe moro over lengre perioder. Ser Logitech har en litt annen versjon, men bøyle for å ha rundt hodet. Noen som har prøvd denne? Lenke til kommentar
Terje Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg bruker logitech vantage bluetooth headset for playstation 3, som du sier med bøyle rundt hodet. Jeg synes det er veldig god lyd, og headsettet kan være på lenge uten at det blir slitsomt. Batteriet varer lenge, og oppladning skjer enkelt med samme type kabel som du lader kontrolleren din med. Anbefales! Lenke til kommentar
PootieTang Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg har også Logitech Vantage og er meget godt fornøyd. Komfortabelt og bra batterilevetid. Lenke til kommentar
Gjest medlem-239413 Skrevet 19. mars 2010 Del Skrevet 19. mars 2010 Anngående dette headsettet.. jeg har det selv, brukt det lite, men det er bevist at det funker, og det funker fett! bare et problem, åssen i svartebørsen slår en på headsettet igjen?! greia er at jeg har jo brukt det 2-3 ganger, så vet at det egentlig i teorien skal bare holde inne hovedknappen 5 sekunder, lest manualen frem og tilbake, men nå vil den rett og slett ikke slå seg på. batteriet er fulladet. Når jeg har koblet headsettet til ps3-en med usb-kabel, så lyser headsettet oransj. Det står ingenting i manualen om oransje lys. Hadde bare vært så sinnsykt greit om det bare kunne slå seg på på en normal måte. Har jeg gjort noe feil, så kall meg en banditt og send meg til nærmeste sherriff i byn! håper på positivt svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå