RolloThomasi Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 Ja, hvorfor er ikke antivirus software en intern del av windows? Kom på dette nå nettopp. Så kunne jo windows update hatt noe viktig å laste ned, men dette ville selvfølgelig skjedd slik at brukeren ikke merket til det. Om ikke annet hadde i hvert fall Microsoft sikra seg en enda større del av programvare markedet. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 *GRØSS!!!* M$ med enda mere kontroll på PC markedet.. Ikke bra. Nei tror at M$ ikke skal kjøre seg inn på antivirus markedet også jeg, håper ikke det i allefall. Med XP så har de jo så smått kjørt seg inn på firewall siden også da, men tror at utenstående selskaper kan gjøre en mye bedre jobb på det enn M$ gjør. Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 mener at jeg leste noe om ta ms ville kjøpe seg inn i av-markedet for en liten stund siden, men har ikke hørt noe mer om det - heldigvis. Forestill deg et av som virker like bra som me... Lenke til kommentar
RolloThomasi Skrevet 17. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2003 Jeg synes dette hadde vært veldig praktisk jeg. Så kunne nerdene lasta ned ekstern antivirus, og vanlige mennesker som ikke gidder å bry seg med det, kunne hatt litt kontroll alikevel. Lenke til kommentar
camilla_ Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 vet dette ikke har noe med deres sak å gjøre, men hjelp meg? Jeg er oppgitt! På maskinen min vil jg fixe sånn at når jeg logger på, står det welcome, og alle brukernavnene med sitt bilde er i en liste, så det er bare å trykke på for å logge på.. Jeg har windows Xp forresten.. Men uansett, når jeg skal ordne det, kommer det en melding om at det ikke går fordi jeg har noe som heter Client Services for NetWare.. Og at jeg må uinstalere det for å få det til å funke.. Men jeg kan ikke uinstalere det, finner det ikke! Det skal vell naturligvis ligge på ADD/remove programs, men det gjør ikke det! Kan noen hjelpe meg kvikt! Camilla Lenke til kommentar
wil Skrevet 17. juli 2003 Del Skrevet 17. juli 2003 ms har vel kjøpt opp et antivirus firma, husker ikke helt hva det heter, men så lenge de ikke kjøper opp Symantec så er jeg fornøyd, hvis de gjør det så gir jeg opp helt. tror ikke at MS bør få så mye mer makt enn de har nå. tror at markedet greier mere open source, da skjønner kanskje tilogmed ms at de ikke kan ha så mye makt som de har, Lenke til kommentar
tokr Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 De som var rundt i gamle dager husker kanskje at det faktisk var et program som het MSAV for en stund tilbake... Microsoft anti virus... Dette var bak i Dos dagene... hvorfor de ga seg vet jeg ikke... men onde tunger vil jo ha det til at microsoft ikke akkurat er beste gutten i klassen på sikkerhet uansett.. så det gjør vel ikke all verden Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Ja, hvorfor er ikke antivirus software en intern del av windows? Fordi da ville markedet for tredjeparts software produsenter blitt mindre. Tenk da, hvem ville giddet å kjøpe masse antivirus programvare hvis det var inkludert i nyeste windowsen? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 Amerikanske monopollover vil ha en del å si på denne fronten MS kan heller legge arbeid i å gjøre OSet mindre sårbart uansett så vil jeg tro at 'MS Antivirus' er en selvmotsigelse Lenke til kommentar
EarlGrey Skrevet 19. juli 2003 Del Skrevet 19. juli 2003 vet dette ikke har noe med deres sak å gjøre, men hjelp meg? Jeg er oppgitt! På maskinen min vil jg fixe sånn at når jeg logger på, står det welcome, og alle brukernavnene med sitt bilde er i en liste, så det er bare å trykke på for å logge på.. Jeg har windows Xp forresten.. Men uansett, når jeg skal ordne det, kommer det en melding om at det ikke går fordi jeg har noe som heter Client Services for NetWare.. Og at jeg må uinstalere det for å få det til å funke.. Men jeg kan ikke uinstalere det, finner det ikke! Det skal vell naturligvis ligge på ADD/remove programs, men det gjør ikke det! Kan noen hjelpe meg kvikt! Camilla Velg nettverksinsstillinger fra startmenyen, høreklikk på local area connection (eller hva det heter på norsk), velg egenskaper/properties, så vil du se client service for netware på en liste. Marker den og trykk uninstall. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Det burde i hvertfall være en valgfri komponent i home utgaven. Passelig unødvendig med enda fler programmer som ligger og lurer i bakgrunnen og stjeler minne og cpu. Lenke til kommentar
sebastgs Skrevet 20. juli 2003 Del Skrevet 20. juli 2003 Microsoft med egen antivirus? *grøss* De hadde sikkert tatt og poppa inn virus som gjorde at man bare kunne bruke deres programmer (med lisens selvfølgelig), og rapportert virus i alle andre programmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå