Erik Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Må innrømme at jeg digger jungelmiljøene. De har virkelig klart å gjøre de fantastisk vakre med CE2, de kommer til å se bedre med CE3. GLEDER MEG! Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Så et sammenligningsbilde nå, og der var PS3 uten tvil best penest. Uten diskusjon.Se på detaljene i distansen. Skyggeeffektene på nærbildet er imponerende på begge plattformene, men akkurat der må vi ha en video fra begge plattformene for å sammenligne flyten og effektene. http://www.eurogamer.pt/gallery.php?article_id=491444 (trykk på et av bildene, så oppe til høyre for å velge PS3 eller Xbox360 versjonen) Sjå på bilete nr 2: Synest ikkje det er noko samanlikningsgrunnlag på dei små bileta. Dog så er forskjellen på 'lys settinga' i biletet over, graverande. Trur det går litt begge veiar det der. Trur uansett sluttresultatet blir utruleg bra. Håpar på å sjå eit crysis-ish spel på 360en min snart :-) Endret 17. april 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 (endret) Det er jeg helt enig i, at så små bilder er vanskelige å sammenligne, men det ligger hauger av HD-videoer ute. Kan se om jeg finner noen av dem. Edit: veldig god HD-stream her. http://www.videogamer.com/videos/cryengine_3_tech_demo.html# Endret 17. april 2009 av Laland Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Jau, eg er dog ikkje enig i ditt tidlegare utsakn om at PS3 versjonen er 'uten tvil penest'. Men men, er kansje berre eg som har fanboy briller på. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Siktet egentlig bare til akkurat når vi ser ut mot fjellet. Der var det mye mer skog og detaljer på PS3 versjonen fremfor Xbox versjonen. Men, det ser ut til at Xboxen er raskere på fysikken siden det er den de viser bla. når broen sprenger og treet skytes ned. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Tror det kommer til å se veldig likt ut, jeg. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Tror det kommer til å se veldig likt ut, jeg. second. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Er det berre meg eller er alltid screenshots frå PS3 så forbanna lyse i forhold til Xbox360? Såg ei samanlikning av Red Faction på 360 og PS3, og igjen, PS3 ser ut som om gamma, brightness, contrast og whatnot er skrudd heilt opp og det blir så lyst at skuggar, detaljar og anna berre ser forferdelig ut. Lenke til kommentar
GarethWest Skrevet 21. april 2009 Del Skrevet 21. april 2009 (endret) Er det berre meg eller er alltid screenshots frå PS3 så forbanna lyse i forhold til Xbox360? Såg ei samanlikning av Red Faction på 360 og PS3, og igjen, PS3 ser ut som om gamma, brightness, contrast og whatnot er skrudd heilt opp og det blir så lyst at skuggar, detaljar og anna berre ser forferdelig ut. Når ein ser videoar/bilete der dei samanliknar PS3 og XBOX360 - så er lyssettinga til tider FUBAR på PS3. Sjå bileta for eksempel. Dog, spel basert på denne motoren kjem til å bli fantastisk på alle plattformar. Endret 21. april 2009 av Gaz West Lenke til kommentar
Einride Skrevet 22. april 2009 Del Skrevet 22. april 2009 Godt, så det er ikkje berre meg Dog, spel basert på denne motoren kjem til å bli fantastisk på alle plattformar. Det er vel det einaste fanboys i begge leirane kan vere einige om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå