nub_nutz Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Enig! Landskapbildet var klart i PS3 sitt favør, imens denne bakgaten hellet mest mot 360 Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Likte det faktumet at de slang in litt "DE" i den lille teaseren. Gjorde den så mye mer livlig. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Utvidet versjon av den første teaseren. Virker som om PS3 er plattformen for grafikk, men 360'n er bedre på fysikk uten tap av antall bilder i sekundet, siden det er Xboxen som er plattformen for den siste scenen uten et PS3 motstykke. Det er vel det motsatte av hva alle hadde sett for seg! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ofrer gjerne noen detaljer i miljøet for bedre FPS. Da kan man nyte detaljene mye bedre W00t? Innlegg nr. 500 Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Men.. det blir færre detaljer å nyte. Cryengine3 blir nok best å nyte på PC uansett, siden man kan (med en sprek nok maskin) unngå kompromisser. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Men.. det blir færre detaljer å nyte. Cryengine3 blir nok best å nyte på PC uansett, siden man kan (med en sprek nok maskin) unngå kompromisser. Det er vel litt av problemet, alle har ikke en sprek nok PC :rolleyes: Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Liten avstikker; Hvor mye solgte egentlig Crysis på PC? Crytec ønsker vel gjerne større salg ved å utvide seg på konsollplatformen så.. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Liten avstikker; Hvor mye solgte egentlig Crysis på PC? Crytec ønsker vel gjerne større salg ved å utvide seg på konsollplatformen så.. Wikipedia sier 1,5 millioner eksemplarer. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Det er da ikkje så halvgalne tall det heller Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Vel.. Med EA's investering i CryEngine 2, og det faktum at bare ètt annet spill (som jeg har hørt om) har lissensiert den, så kan det fort ta litt tid før det har lønt seg. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Blir uansett spennande å sjå kva utviklarane klarar å få ut av motoren, ser veldig lovande ut for begge plattformer. På tide at Unreal Engine 3 får litt konkurranse Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Eg er DRITTlei UE3 motoren for å si det sånn.. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Den gir et pent bilde iforhold til ressurser, men den hindrer utvikling til de grader! Gears of War kom ut i 2006, og den brukes fortsatt til veldig høyprofil-spill. Da er det bedre å få CryEngine mer utbredt. Lenke til kommentar
Meggern Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Digg å se noe annet enn jungelskog. Hvis dette er en preview fra det som eventuelt måtte komme fra Crytek i fremtiden så..jippi!!! Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Digg å se noe annet enn jungelskog. Hvis dette er en preview fra det som eventuelt måtte komme fra Crytek i fremtiden så..jippi!!! Mer jungel spør du meg. Enda mer lei av av grå og brune ødelagte verdener som vi ser i altfor mange spill denne generasjonen. Crysis er en frisk pust sånn sett. Når det gjelder forskjellen mellom PS3 og Xbox 360 så virker det som PS3 går noe bedre ja, men at Xbox 360 har litt bedre effekter. Ellers er forskjellen minimal. Gi Crytek noen måneder til så tror jeg vi vil få se et langt bedre resultat. De har ikke jobbet med CryEngine 3 så lenge. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Digg å se noe annet enn jungelskog. Hvis dette er en preview fra det som eventuelt måtte komme fra Crytek i fremtiden så..jippi!!! Mer jungel! Er veldig lei av alt som er grått og mørkt. På tide med en forandring Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Nå trur jeg faktisk at jeg setter på Crysis: Warhead Må pine min snart 2 år gamle maskin på Enthusiast! Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Merkeligt din pc bebeluv tar Crysis Warhead på entusiast som er 2 år gammel mens min halvt år gammel pc tar det på gamer og vil tro att min pc er sterkere en din Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Med et helvettes bra klokka 8800 Ultra så klarer jeg ca 30fps i snitt, noe som er på grensen før jeg skrur ned. Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Her ser man litt mer "gameplay". Fyren mener at spill på konsoll som bruker Cryengine3 vil se bedre ut enn spill på pc som kjører Cryengine2. Blir spennende å se hva folk får til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå