MrL Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Elsk! Se på det klippet fra den skyggelagte skogen. Så fint får du det ikke med cryengine 2. Jeg tror nok du undervurderer hva CryEngine 2 er i stand til... Den kan se minst like bra ut Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Ser flott ut! Gleder meg til å se et spill med den nye Cryenigne sparke rumpe på ps3/xbox360. Kanskje ikke revolusjonerende for grafikk på diverse spillmaskiner, men motoren setter en ny standart for spill på konsollene ps3/xbox360! Uten tvil! Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Elsk! Se på det klippet fra den skyggelagte skogen. Så fint får du det ikke med cryengine 2. Jeg tror nok du undervurderer hva CryEngine 2 er i stand til... Den kan se minst like bra ut Minst like bra ut? Sier vel egentlig seg selv at 3ern vil se bedre ut om man de går på samme innstillinger. Nå er det også utrolig vanskelig å se forskjell ved hjelp av en liten film. Er mye bedre å se forskjell når det kommer fler videoer fra forskjellige PCer og lignende. Bildet fra 0:52-0:55 ca. så jo helt fantastisk ut. Håper Crysis 3 også kan bli et bedre spill når det kommer til gameplay, 1ern var mer en orgasme over grafikken de første timene. Endret 24. mars 2009 av Tufte Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Slo sammen to emner om det samme. Her er forøvrig teaseren i HD på Youtube Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hver gang jeg ser den traileren får jeg lyst til å spille Crysis: Warhead pga. musikken. Noe av den beste og mest oversette musikken i noe spill. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Skulle til å spørre hvilken låt som blei spillt i den teaseren, fallt nemlig pladask for den Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Minst like bra ut? Sier vel egentlig seg selv at 3ern vil se bedre ut om man de går på samme innstillinger. Nå er det også utrolig vanskelig å se forskjell ved hjelp av en liten film. Er mye bedre å se forskjell når det kommer fler videoer fra forskjellige PCer og lignende. Bildet fra 0:52-0:55 ca. så jo helt fantastisk ut. Håper Crysis 3 også kan bli et bedre spill når det kommer til gameplay, 1ern var mer en orgasme over grafikken de første timene. Det sier seg selv at CryEngine 3 til PC vil se bedre ut ja, men denne filmen som er vist, gjelder CryEngine 3 for konsoll, og det sier seg selv at den ikke vil se like bra ut som på PC. Han ene sa at man ikke får like bra graffikk på CryEngine 2 på PC, som det skogen var i CryEngine 3 på konsoll, det tror jeg at jeg klarte å bevise over at det gjør man uten tvil. Det er derfor, som sagt, navnet CryEngine 3 på konsoll igjen er jævlig missvisende fordi man tror den er bedre fordi tallet er høyere. Endret 24. mars 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Crysis på high alene er nok utenfor rekkevidden til konsollene denne generasjonen. Tror ikke noen kan si noe på det. Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Etter jeg har blitt plaget på gamle diskusjon.no var att selv low og mid er finere en omtrent alle konsollspill. Desverre for dem som sa det... Jeg synes Killzone 2 og Crysis er det noe flotteste jeg har vært borti med tanke på grafikk Men ble litt pissed off når jeg ikke kunne kjøre Crysis Very high med 30 fps, det var Crysis som gjorde jeg ville ha ny pc, så Cryengine 3 kommer til å kjøre Low på min pc, det kan jeg nesten vedde på.... Får klare meg med Crysis på high i litt grei fps og Killzone 2. To grafikkonger i mine øyner Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Litt lengre utgave av demonstrasjonen Lenke til kommentar
Laland Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Ser veldig imponerende ut. Håper "hakkingen" er videoen og ikke råformatet; hvis videogamer.com laster den opp, si ifra. De komprimerer knapt filer. Lenke til kommentar
NN1000 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Fantastisk! Er dette virkelig, vil det se så bra ut på konsoll? Klarer Crytek å dra mye mer ut av konsollene enn noen andre.. ? Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Jeg jizzer i boksa når jeg ser på den teaseren! :o Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Jungel miljøer begynner å bli outdatet, gief city enviroments ! Lenke til kommentar
jonas_a Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Ild- og vanneffektene syns jeg var best i demonstrasjonen. Utrolige nyanser der! Fikk umiddelbart lyst til å fyre opp Crysis igjen nå <_< Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 (endret) Så et sammenligningsbilde nå, og der var PS3 uten tvil best penest. Uten diskusjon. Se på detaljene i distansen. Skyggeeffektene på nærbildet er imponerende på begge plattformene, men akkurat der må vi ha en video fra begge plattformene for å sammenligne flyten og effektene. http://www.eurogamer.pt/gallery.php?article_id=491444 (trykk på et av bildene, så oppe til høyre for å velge PS3 eller Xbox360 versjonen) Endret 26. mars 2009 av Laland Lenke til kommentar
lektroluv Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Føler ikke helt at de minibildene der, som er tatt fra forskjellige posisjoner, gir noen som helst indikasjon på hvor det ser best ut. Syntes uansett at det virker bra uavhengig av konsoll. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Det har du helt rett i! Men, på PS3 versjonen ser vi skog på fjellet i bakgrunnen. Xbox versjonen har bart fjell. Menmen, Crytek har nok hauger av opptimalisering å gjøre, og dette kan fort bli denne generasjonens peneste multiplatform spillmotor uavhengig av.. plattform. Skal bli skøy å få prøve en demo first-hand! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 26. mars 2009 Del Skrevet 26. mars 2009 Uansett hvem som ser best så ser begge deler fantastisk ut. Lenke til kommentar
Einride Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 http://www.eurogamer.pt/gallery.php?article_id=491444(trykk på et av bildene, så oppe til høyre for å velge PS3 eller Xbox360 versjonen) Synst uteområdet såg litt betre ut på PS3, men det bildet frå lageret eller kva det no er, var Xbox360 flottast. Ikkje så forbanna lyst og "flatt". Og skuggane var mykje meir detaljert. Men bra blir det, uansett plattform! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå