thomassit0 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 http://pc.ign.com/dor/articles/965172/cry-...trl_032309.html Looksa nice Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Sikkert imponerende for konsoller, men det er et godt stykke unna hva CryEngine 2 er på PC. Men blir spennende å se hvordan den skalerer opp for PC. Kan bli en stund til vi ser det, siden Crytek sikkert vil fokusere på Xbox 360 og PS3 på GDC. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Jaja, det er jo en selvfølge.. Men syns den forbigår KZ2 og Gears 2 grafisk sett. Kan nok bli bra saker med denne ja Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Synes det var litt missvisende å kalle den CryEngine 3 når Cryengine 2 ser bedre ut ... :rolleyes: Lenke til kommentar
Essem Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det så virkelig pent ut. Naturen er fantastisk. Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Synes det var litt missvisende å kalle den CryEngine 3 når Cryengine 2 ser bedre ut ... :rolleyes:Burde heller kalt den CryEngine 2.console eller noe, eller hva? ^_^ Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Da er første (?) videon fra CryEngine3 sluppet Se her er det bare meg, eller er den ganske lik CE2 ? synes ikke den var noe "revulosjonerende", men veldig fin Hva synes dere? Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Elsk! Se på det klippet fra den skyggelagte skogen. Så fint får du det ikke med cryengine 2. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=2408 fortsett diskusjonen her evnt her http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=...t=0&start=0 Endret 23. mars 2009 av Thomas Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dette var jo knalltøft! Lenke til kommentar
iharal3 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Så ikke SÅ forskjellig ut fra 2'ern. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Så ikke SÅ forskjellig ut fra 2'ern. Dette er til PS3 og 360 Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Fortsatt slipper jeg å ha en pc til 10000kr som jeg har nå som ble kjøpt oktober 08 og klarer Crysis til pc på high i 1280x1024 og fps rundt 30-22 i kamp og når det er rolig 46 fps. Ble litt sjokkert da ikke min pc greide Crysis mer en high med null AA eller det der.... Og ja det er ikke virus, har gjennoppretta den men fortsatt dårlig ytelse i Crysis, spiller bare i DX9, hadde jeg hatt DX10 i high hadde fpsen hoppet ned til 20 i kamp eller mindre... Dette blir saker, men stakkars viss Cryengine 3 blir enda større krav en Cryengine 2, da må du sikkert ha en pc til 14000kr eller mer... Kan pcfolkene håpe på bedre optimalisering av enginen da blir det håp for meg og... Får enda kommentarer "trenger bare 4000kr så har du Crysis på High lett" på diverse forumer i verden, og det er jo bare tøv Men det er bra å se at dem ikke bare fokuserer på pc, hadde Crysis kommet til konsollene da hadde dem solgt minst 4 millioner kopier til... Godt det er liv i ryktene som svirret lenge om at Cryengine skal lages til konsollene Dem røykeffektene der slår jo det som er i Crysis 1 da :D Ble rett og slett satt ut av den engine demoen der jeg , makan så flott det var, kansje jeg skal håpe på stabil 30 fps i den enginen til konsollene da er jeg frelst...!! Lukta litt pcelsk fra deres kommentarer teletubbiekid og andre, show some respect over consoles who have better games than the overhyped pc... Ikke kom inn her på fellesen og snakk drit om konsollene, da fyrer dere opp bålet hos meg og da blir jeg å synke ned på det nivået ingen vil ha meg ned på.... Endret 23. mars 2009 av Toman85 Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hva faen har optimalisering med dette å gjøre? Jeg og andre kommenterte at det var ironisk at CryEngine 3 ser dårligere ut enn nummer 2. Det har ingen ting å gjøre med salgstall, pris på datakomponenter eller hvilken platform som har best spill. Som forresten er svært subjektivt, da ikke alle blir tilfredstilt av Halo Wars og Tekken. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Syns det såg pent ut jeg Tydelig det fortsatt er kraft i konsollene til å vise pen grafikk. Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Synes det ser mega flott ut, og hvis faktisk FPSen klarer å holde seg på et stabilt nivå (som aldri i verden Crysis klarte å gjøre) så er det nok bare å glede seg videre hvis du er grafikkhore OG spillet må faktisk være GØY å spille, og der kan også Crysis-spillene bare gå å legge seg... Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Synes det var litt missvisende å kalle den CryEngine 3 når Cryengine 2 ser bedre ut ... :rolleyes: Det er nok bare for å gi den et nytt navn for konsoller. For å konkurrere mot Unreal Engine 3. Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kommer det spill med den grafikken + eit solid gameplay og historie er det godkjent fra min side Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Killzone 2 Neida, men du har jo Crysis/ Crysis Warhead på pc, gameplayet er solid nok og historien er helt ok. Lenke til kommentar
Lassi3 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 2ern var jo til pc, kan ikke vente til første konsoll-spill med denne motoren! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå