- FuzioN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Er ikke NFSCarbon litt gammelt? De kunne i det minste tatt NFSUndercover. Tipper Shift er ute før Zeebo. Lenke til kommentar
LMH Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Håpar dette tar av og åpnar mulighetar for mange mindre utviklarar i større delar av verda. Viss nokon av desse då skulle finne på å lage nokre fantastiske spel, så er det vel ikkje usansynleg at desse blir porta vidare til "våre" konsollar. Alt i alt, flott tiltak dette, håpar dei gjere det bra! Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Håper den kommer til Norge, med bra nok grafikk. Og bra nokn pris. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Litt OT: Når du nevner det med grafikk, kommer jeg til å tenke på hvor utrolig kult det hadde vært med en "Retro-konsoll", som kunne spille alle spill fra C64's tid til Play Station 1. DET hadde vært fett Lenke til kommentar
Laland Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Xbox 1 kunne hackes til å gjøre noe slikt. Med en større harddisk og litt kunnskap om hvordan det fungerer, så mener jeg den kan emulere det meste unntatt PS2/GC og nyere. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Dette er den perfekte hyttekonsollen med 3G som jeg har sagt før. Håper den kommer til Norge . Men, er ikke det litt dumt å basere alt på nettjenester? Når jeg tenker på ikke fullt så rike i andre land(altså ikke de som bor i slummen ol.) innbiller jeg meg at de ikke har Internett, og ihvertfall ikke muligheten til å laste ned på mobilen sin(hvis de i hele tatt har mobil). Ville vært mer naturlig å gitt de ut på CD eller lignede, billig(dog, det blir kanskje litt mye pirat). For min del virker det som de faller mellom to stoler. Det å både bekjempe ulovlig piratkopiering og gi fattige et underholdningsmedium er en vanskelig ting, og nå føler jeg at de bare gjør en av tingene. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Tipper den blir fort hacket. Lenke til kommentar
Essem Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Vet du hva? Denne maskinen virket utrolig genial. Hadde det ikke vært for at jeg har en xbox nå så hadde jeg skaffet meg en sånn i stedet. Dårligere spillutvalg, dårligere ytelse, dårligere nettløsning osv. Jeg ser ikke helt hvorfor man skulle foretrekke denne fremfor en Xbox. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Sega Master System ble en stor suksess i Brasil og noen andre u-land fordi den var billig, enkel og hadde morsomme spill. Master System 2 ble laget kun for det markedet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå