mcgroven Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nå skal enda flere få muligheten til å skaffe seg en konsoll. Les mer Lenke til kommentar
ALV_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Nå skal enda flere få muligheten til å skaffe seg en konsoll. Les mer Veldig modig gjort, og noe jeg absolutt støtter. Det kommer naturligvis til å tolkes i feil retning uansett hvordan jeg ordlegger meg, men å introdusere konsoll/pcspill til deler av verden som kanskje sliter med en del andre problemer enn det vi "PS3/XBOX/WII" "kvitingene" i vesten gjør, trenger absolutt ikke være negativt. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Artig! Tviler på at den blir noen hit, men alltid gøy når noen prøver seg på slikt. Som sagt, modig gjort. Lenke til kommentar
Dumrian Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Artig! Tviler på at den blir noen hit, men alltid gøy når noen prøver seg på slikt. Som sagt, modig gjort. Hit blir det nok ganske sikkert, men ikke her i vesten, så vi vil nok høre veldig lite til denne. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Den MÅ komme til vesten! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hvor kan en ivrig nordmann få tak i denne? Lenke til kommentar
Vaenas Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Vet du hva? Denne maskinen virket utrolig genial. Hadde det ikke vært for at jeg har en xbox nå så hadde jeg skaffet meg en sånn i stedet. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Fifa 09 og Quake.. høres ikke for dumt ut! Skulle gjerne hørt noe om prisen for en import! Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Kult at noen prøver seg, men den kontrollen så virkelig ikke behagelig ut, men så er den vel kanskje ment til mer type Virtual Console-lignende spill?(ja, jeg leste det om Quake og Fifa09). Kommer den til vesten kjøper jeg den, så sant den koster rundt tusenlappen. EDIT: Hah, kult at den hadde 3G. Den er jo ment for hytten . Endret 23. mars 2009 av nypis Lenke til kommentar
Terje_P Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) http://en.wikipedia.org/wiki/Zeebo Virket som simple spill på denne da, bare 1GB SD-kort. Men bra at u-land/små fattige kan kose seg med spill. Hvordan er det med mobildekkningen/hastigheten på mobilnettet i de nevnte landene egentlig? Endret 23. mars 2009 av Terje_P Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Mobilnettverk integrert? Virker vannvittig kjekk for dem som vil ha en konsoll på hytta, især hvis man har et mobilabonnement med lav datatrafikkpris. (Netcom iTalk/Connect ftw!) Endret 23. mars 2009 av Laland typo Lenke til kommentar
Terje_P Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) "Piracy is especially rampant in the developing world. The high losses have deterred leading developers and publishers from localizing and marketing their content in these markets. Zeebo™ is a game-changer, providing publishers and developers with a secure channel through which titles can be sold and delivered without the threat of piracy." Tror ikke norge er noe bedre, driver kanskje ikke å kamuflerer piratkopier som orginale da. http://www.zeeboinc.com/#piracy http://www.zeeboinc.com/#hardware Støtter viss lyd-formater også. • MIDI (72 voice polyphony 512 KB wavetable, 44kHz sampling rate) • MP3 • PCM • ADPCM • CMX • QCELP Aldri hørt om PCM, ADPCM, CMX, QCELP. Endret 23. mars 2009 av Terje_P Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 WTF er det her? Spiller den PS3/Xbox 360 spill? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er en ny spillkonsoll rettet mot fattigere land. Nei, den spiller ikke PS3/360 spill. Den har en prosessor på drøyt en halv gigahertz; iPhonen min er sammenlignbar.. Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hm, interessant. Håper faktisk det blir en suksess.. Kanskje den kommer til vesten etter hvert? Eller kanskje den flopper helt... Hvem vet. Ser uansett på det som noe positivt, bra for markedet og konkurransen. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Dere må lage et dedikert forum til den da Lenke til kommentar
Grosy Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Morsomt . Skulle nesten fått prøvd den. Lenke til kommentar
Habitats Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Spillet kommer med fire titler, og én som er gratis er laste ned. Skal vel kanskje være konsoll? Morsomt påfunn, mon tro om denne blir en stor flopp eller ikke. Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 For å være helt ærlig, så tror jeg dette blir en flopp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå