AltF4 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 En i min daverende Team Fortress 2-klan ville lære seg uttalen av disse bokstavene. Ingen stor film akkurat, men er ganske fornøyd med den. FRAPS og Windows Movie Maker ftw kan du si Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Haha, så bra, denne skal definitivt vises til de engelsktalende som slakter etternavnet mitt og ender opp med å kalle meg Starwars istedenfor! Lenke til kommentar
Erik Skrevet 30. mars 2009 Del Skrevet 30. mars 2009 Fikk meg en liten latter der ja. Meget godt valg av spill, og godt uttenkt bruk av ting i spillet. Lenke til kommentar
Anonymbruker321 Skrevet 31. mars 2009 Del Skrevet 31. mars 2009 Jeg er latterlig dårlig på fonetikk, så den videoen der er jo genial Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 1. april 2009 Del Skrevet 1. april 2009 Haha, artig. Skal definitivt vises frem til andre klanmeldlemmer. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. april 2009 Forfatter Del Skrevet 3. april 2009 Takk for gode tilbakemeldinger! Har planlagt en nummer to også, har slitt litt med å komme opp med ord men nå som det har kommet fler unlocks har jeg også fått litt mer å jobbe med. Har også planer om å lage en hakket mer avansert versjon denne gang, må bare ha sterkere pc først. Så dere trenger ikke holde pusten med andre ord. Lenke til kommentar
Erik Skrevet 13. april 2009 Del Skrevet 13. april 2009 Takk for gode tilbakemeldinger! Har planlagt en nummer to også, har slitt litt med å komme opp med ord men nå som det har kommet fler unlocks har jeg også fått litt mer å jobbe med. Har også planer om å lage en hakket mer avansert versjon denne gang, må bare ha sterkere pc først. Så dere trenger ikke holde pusten med andre ord. Pytt pytt, gleder meg allerede! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. april 2009 Forfatter Del Skrevet 16. april 2009 Har begynt å tenke smått på nummer 2 nå, og har kommet frem til at jeg alikevel ikke gidder å gjøre det så avansert som først tenkt. Så nå har jeg, etter å ha blitt litt gira av tilbakemledinger, begynt på nummer 2. Problemet er at jeg har kommet opp med en setning (ønsker ikke å røpe noe her og nå, selvfølgelig ) men jeg får ikke filmet den alene. Så om noen av dere har lyst til å hjelpe meg med litt ta send meg gjerne en pm! Trenger maks 2, forsåvidt. Kan ta litt tid, så tolmodighet er ønskelig. (Dessuten er det vrient å finne en server man får være alene på, som ikke har så fryktelig mye tekstspam) Steam-id'en min er Kelevra btw. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Haha. Knall avsluttning ! Lenke til kommentar
Gal_ape Skrevet 4. mai 2009 Del Skrevet 4. mai 2009 Gammel tråd menmen, genial film! Made me lol P: Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 22. mai 2009 Del Skrevet 22. mai 2009 Haha, så bra, denne skal definitivt vises til de engelsktalende som slakter etternavnet mitt og ender opp med å kalle meg Starwars istedenfor! Tør jeg spørre hva etternavnet ditt er? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Har begynt å tenke smått på nummer 2 nå, og har kommet frem til at jeg alikevel ikke gidder å gjøre det så avansert som først tenkt. Så nå har jeg, etter å ha blitt litt gira av tilbakemledinger, begynt på nummer 2. Problemet er at jeg har kommet opp med en setning (ønsker ikke å røpe noe her og nå, selvfølgelig ) men jeg får ikke filmet den alene. Så om noen av dere har lyst til å hjelpe meg med litt ta send meg gjerne en pm! Trenger maks 2, forsåvidt. Kan ta litt tid, så tolmodighet er ønskelig.(Dessuten er det vrient å finne en server man får være alene på, som ikke har så fryktelig mye tekstspam) Steam-id'en min er Kelevra btw. Jeg kan prøve? Ikkje få panikk, jeg kan hvere tålmodig om jeg har lyst Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 23. mai 2009 Del Skrevet 23. mai 2009 Haha, så bra, denne skal definitivt vises til de engelsktalende som slakter etternavnet mitt og ender opp med å kalle meg Starwars istedenfor! Tør jeg spørre hva etternavnet ditt er? Det ble jeg veldig nysgjerrig på også Stavås? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 29. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2009 (endret) Trailer, folkens! Pyroen jeg bruker Ûbercharge på er Vrengtpolvott her på forumet. Endret 29. mai 2009 av AltF4 Lenke til kommentar
mhm._InnleggNO Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 (endret) Det er vel mer riktig å skrive "døbble" enn "dåble". Og kanskje også skrive "døbbel", siden det er sånn man uttaler det? Men offtopic: Hvilket navn kan du ha når du blir kalt Star Wars? Endret 30. mai 2009 av mhm. Lenke til kommentar
ShampooMacTavish Skrevet 30. mai 2009 Del Skrevet 30. mai 2009 Synes dåble/dåbbel høres mest riktig ut. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 31. juli 2009 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2009 Det kommer egentlig litt an på om man sier det på engelsk eller amerikansk. Jeg tenker den amerkianske med "å", men jeg skal innrømme at "døb" ikke er feil det heller, uten at jeg tenkte på det når jeg laget den. Hm, kanskje jeg skal bruke begge deler! Jobber smått med filmen nå og da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå