fukmomohilaryswank Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hei, jeg lurer på om det er verdt for meg å få satt inn et nytt skjermkort og muligens et ramkort i samme slengen, og lurer på om noen har prisen for hvor mye dette kan koste? Tenkte meg et Geforce 9800 GT kort, og et 2GB ramkort. Er det noen som har erfaring med dette fra før av? Om jeg må kjøpe det jeg vil ha satt inn i PCen selv, for så å sende den, også betale for arbeidet? Vet egentlig ikke om jeg skal gå for ny PC, eller oppgradere den jeg har :unsure: Hjelp ! Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Grafikkort skal det godt gjøres å bytte i en bærbar pc er jeg redd. Mer minne er imidlertid normalt sett en enkel greie å sette inn. Det kan også være at du kan merke en viss ytelsesforbedring ved å sette inn en raskere harddisk. Du kan ta en titt på denne guiden for å se hva du har muligheten til å gjøre med den bærbare pc-en din. Lenke til kommentar
- FuzioN Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 (endret) Jeg trenger virkelig nytt grafikkort til min PC. Har bare 32MB i grafikkminne. Rart jeg er konsollgamer Kanskje dette han ville ha? Endret 24. mars 2009 av HCG Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Den løsningen er selvsagt en mulighet, gitt at en kan bruke den på den bærbare en har. Den er imidlertid relativt dyr (rundt 3 300 kroner), og ikke utstyrt med de sprekeste kortet på markedet (GF 8600GT). Jeg fant den blant annet hos Multicom, som har seks stykker på lager. Men som sagt, dyrt og ikke fryktelig raskt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå