Gå til innhold

Er Gordon Freeman og G-man den samme personen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Nei, nei nei... Det hadde aldri funka! Det absolutt meste taler imot det. Selv om G-man ikke kan være Gordon kan han jo ha en slags kobling til ham for det? :mellow: En klone, en halvbror eller et eller annet shit... Gleder meg sykt til episode 3 så får vi sikkert svaret :rolleyes:

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

I slutten av Hl1 sier jo G Man noe om at Goverment Agentsy eller noe sånn måtte desverre ta drakten og våpnene til Gordon om jeg husker riktig da. Men tviler strekt på at de er samme, tror G Man er mer en "Gurardian angel" for Freeman. Vi ser ham alltid plasser vi ikke kan komme og i cut scenes fra ep2 forteller jo han litt om hva han gjorde på Black Mesa. Kanskje ep 3 vil avsløre mer av identiteten hans?

Lenke til kommentar
Vi ser ham alltid plasser vi ikke kan komme og i cut scenes fra ep2 forteller jo han litt om hva han gjorde på Black Mesa.

Side note : I HL1 er det en liten bug... Man ser Gman på en overgang over noen generatorer, hvorpå han går inn en dør og angivelig forsvinner...

Jeg klare å komme meg opp på denne overgangen å der sto Gman gitt, i hjørne innom døren... :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...