Mevon Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Har ikke Valve benektet at de er samme person? Har ikke kilde, men mener det var en som sa det på diskusjon.no. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. april 2009 Del Skrevet 4. april 2009 Jo, mener å huske det samme. Håper virkelig ikke at Gman er Gordon, det hadde blitt så usaklig teit at det ikke er ord for det. Lenke til kommentar
Cerandin Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 det hadde blitt så usaklig teit at det ikke er ord for det. hvorfor usaklig teit? greit nok at det er teit, men usaklig? Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 14. april 2009 Del Skrevet 14. april 2009 Kanskje han er en fjern tremenning? Lenke til kommentar
Istapp Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Mulig det er litt lettvindt, men jeg holder mer eller mindre med det som er skrevet i denne "saga guiden"; http://members.shaw.ca/halflifestory/index.htm. Så nei, jeg personlig tror ikke G-man verken er faren til Gordon eller Gordon fra fremtiden. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 3. mai 2009 Del Skrevet 3. mai 2009 Dere sier vi vet lite om G-Man vi vet forholdsvis ganske lite om selveste Gordon også... Lenke til kommentar
Arnulf55 Skrevet 10. mai 2009 Del Skrevet 10. mai 2009 Nei, nei nei... Det hadde aldri funka! Det absolutt meste taler imot det. Selv om G-man ikke kan være Gordon kan han jo ha en slags kobling til ham for det? En klone, en halvbror eller et eller annet shit... Gleder meg sykt til episode 3 så får vi sikkert svaret :rolleyes: Lenke til kommentar
Rakettsau Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Har ikke kilde, men husker å ha lest at G-Man aldri har blitt navngitt. En programerer ga navnet Goverment-man til filen g-man var lagret, senere ble navnet forkortet. Det har ingenting med Gordon å gjøre. Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 De kunne bare ha brukt samme model til Gordon og G-Man? Tviler på at de er samme personene, og jeg tror heller G-Man står for Government-Man. Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 I slutten av Hl1 sier jo G Man noe om at Goverment Agentsy eller noe sånn måtte desverre ta drakten og våpnene til Gordon om jeg husker riktig da. Men tviler strekt på at de er samme, tror G Man er mer en "Gurardian angel" for Freeman. Vi ser ham alltid plasser vi ikke kan komme og i cut scenes fra ep2 forteller jo han litt om hva han gjorde på Black Mesa. Kanskje ep 3 vil avsløre mer av identiteten hans? Lenke til kommentar
Tore_InnleggNO Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Vi ser ham alltid plasser vi ikke kan komme og i cut scenes fra ep2 forteller jo han litt om hva han gjorde på Black Mesa. Side note : I HL1 er det en liten bug... Man ser Gman på en overgang over noen generatorer, hvorpå han går inn en dør og angivelig forsvinner... Jeg klare å komme meg opp på denne overgangen å der sto Gman gitt, i hjørne innom døren... Lenke til kommentar
Svinepelz' Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Off ja har prøvd selv. Får ikke no clip til å virke i hl1 heller jeg xD Men hva tror dere han har i kofferten da? Identitenten og sannheten til Gordon :o? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå