lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Jeg snublet over en denne siden som viser hvor mye Gordon Freeman og G-man ligner: http://watsontheplatypus.gametrailers.com/...g&id=300820 Tror dere det er en mulighet? Endret 23. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Siden du absolutt skal sette opp en poll, kan den ikke være saklig i det minste? Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Faen, det klikker helt så jeg driter i det. Endret 23. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Spennende lesing, og en morsom teori. Skal bli høy å se hva folka i Valve har funnet på, enten i Episode 3 eller Half-Life 3! Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 De er ganske like, men G-Man hadde knertet Freeman om han ikke hadde godtatt jobbtilbudet hans på slutten av HL-1 - hvorfor skulle han drepe seg selv? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Han visste sikkert at han kom til å svare ja. Hvordan kunne han ellers dra tilbake i tid? Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Det er mange teorier og spekulasjoner om at de er samme person, men det er de ikke. G-man er ikke et menneske ut i fra det jeg kan skjønne. Både snakkemåte og oppførsel tyder på at han er et romvesen i menneskeskikkelse. Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Han visste sikkert at han kom til å svare ja. Hvordan kunne han ellers dra tilbake i tid? Men det er jo helt blåst å spørre seg selv om noe slik. Et annet argument er at G-Mans hårfeste har en slik "widow's peak", som det så fint heter på engelsk, kommer ikke på det norske ordet i farten. Det er genetisk og kan ikke forandres uansett, mens Freeman har et rett hårfeste. Så de er ikke samme person. Dessuten sa jo Nihilanth i HL-1 at "you are a man, he is not a man"... Endret 23. mars 2009 av Capa Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Det er mange teorier og spekulasjoner om at de er samme person, men det er de ikke. G-man er ikke et menneske ut i fra det jeg kan skjønne. Både snakkemåte og oppførsel tyder på at han er et romvesen i menneskeskikkelse. Men om han er fra fremtiden kan jo ha blitt ganske forandret. Endret 23. mars 2009 av lolidude Lenke til kommentar
Materie Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Tviler sterkt på at de er samme person. På bildet du viser til ser man distinkt forskjell på både hårfarge og øyebryn. og det faktum at g-man ikke trenger briller. Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Tviler sterkt på at de er samme person. På bildet du viser til ser man distinkt forskjell på både hårfarge og øyebryn. og det faktum at g-man ikke trenger briller. Men om han er fra fremtiden kan han bruke linser eller kanskje han har tatt laseroperasjon Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Likevel kan ikke spissen på hårfestet hans forandre seg, uansett, siden det er genetisk. Freeman kan heller ikke plutselig få det. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Håper virkelig G-Man og Gordon er to forskjellige, og ikke samme person, hadde blitt alt for dumt. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Han visste sikkert at han kom til å svare ja. Hvordan kunne han ellers dra tilbake i tid? Alikevel dør du om du velger å ikke jobbe for ham. Ergo er det ikke noe poeng for G-man å spørre, så lenge vi som spillere kan velge døden fremfor jobb. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Gordon Freeman Woops, der var det visst to navn gitt. Endret 23. mars 2009 av Bjohansen Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Likevel kan ikke spissen på hårfestet hans forandre seg, uansett, siden det er genetisk. Freeman kan heller ikke plutselig få det. Det kan jo være en feil fra utviklerene. Lenke til kommentar
Kapa Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Da har de i så fall dritt seg ut om G-Man skal være Freeman. Jeg støtter TCi lengre oppe i tråden; og dessuten sier Nihilanth i Half-Life 1 dette: "You are man... he is not man... for you he waits... for you...". Mest sannsynlig refererte han til G-Man. Endret 23. mars 2009 av Capa Lenke til kommentar
lolidude_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Jeg har ikke spillt HL1 så jeg kan vel ikke si deg imot der. Lenke til kommentar
Stereohode Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dette har blitt diskutert opp og i mente, og av den grunn alene er det svært usannsynlig at Valve kommer til å følge opp denne ideen som utvilsomt har opphav i spillsamfunnet. Men jeg tror (og håper) vi kommer til å få vite mer om Gmans bakgrunn i neste episode av Half-life sagaen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå