slurpe Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Lagre harddisk som standard lagringsplass for savegames. Noen som vet om dette er mulig? Blir så vanvittig lei av at hver gang jeg skrur på boksen og starter et spill, så er det samme gamle leksa om igjen. Feks i Residen Evil 5 må jeg sikkert trykke "A" 5 ganger for og velge lagringsmedium, selv om det bare er ET tilgjengelig. Har ikke sjekket så mye rundt for å finne noen løsning :rolleyes: Så hvis dette er diskutert før så beklager jeg. Mvh. Slurpe Lenke til kommentar
slurpe Skrevet 23. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2009 Det burde vært en mulighet for å automatisere dette. Forresten, dette er ikke så veldig stort problem egentlig Meeeeen, jeg liker aaaalt som kan gjøre livet bittelitt enklere Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Ja, enig at det er irriterende, og at det bør være mulig for å sette en standard lagringsenhet. Vi får håpe Microsoft legger til denne muligheten når det kommer en ny oppdatering, som forhåpentligvis skjer snart . Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Trodde dette var ment som oppvarming til gaming sesjonen? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 RE5 er vannvittig på bekreftelser det skal ha fra spilleren. Men, håper det kommer i våroppdateringen å kunne velge standard enhet, og heller få valget når det er to minnekort, to minnekort+harddisk eller en harddisk og ètt minnekort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå