LarZen Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Topic forklarer det meste, er dette et spill jeg burde huke tak i? Er det noe sjeldent og evnt verdt endel? Om noen vet noe så si ifra Endret 23. mars 2009 av _LarZen_ Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 det er godt mulig det er sjeldent, men det er det mange NES-spill som er. Spillet er lett å få tak i på ebay til en lav pris så tviler på det er verdt noe særlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. mars 2009 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2009 Okay da drøyer jeg det tenker jeg Lenke til kommentar
Sersjant SEGA Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 (endret) Kommer litt an på hvilken utgave du har, om du har NOE, EEC eller FRG f.eks. så er det ikke verdt mye. Men har du SWE utgaven og det er pent og helst komplett kan du få noen kroner for det. det er godt mulig det er sjeldent, men det er det mange NES-spill som er. Spillet er lett å få tak i på ebay til en lav pris så tviler på det er verdt noe særlig. Nå er NES spill på eBay nesten alltid UKV (PAL A som ikke funker på "norske" NES konsoller) eller tyske, franske eller annet tull. Skal man ha SCN utgavene pene og komplette må du ha feit lommebok. Noen NES spill går for flere tusen kroner er de ettertraktet nok blant samlere Endret 15. april 2009 av Sersjant SEGA Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg har den svenskspråklige utgaven liggende. Godspill. Tror dog ikke jeg har emballasjen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå