Moderat Bruker Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Og jeg som langt fra ikke har spillt ferdig alle spillene fra i fjor - saa kommer det potensielle kvalitets spill paa rekke og rad allerede om kort tid - og utover. Huffhuff skal ikke vaere enkelt aa vaere hobby-gamer nei! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 hmm. bildet ble ikke lasta opp første gangen jeg kikka på artikkelen, må si jeg ble veldig skeptisk når jeg så det. det er jo IKKE max payne.. man tukler ikke med sånnt når man skal lage oppfølger til et av de beste spillene som finnes, det er jo helt på jordet Nå er jo mannen på bildet helt lik i ansiktet som Max Payne i spill nr. 2, bare med litt ekstra skjeggvekst og sår i trynet. Lenke til kommentar
Raven-A Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Kan ikke vente på denne! Må få si at Max Payne serien er en av de få spillene som faktiskt FANGER deg i en helt awesome epic historie!! (Men "Mafia" ligger på førsteplass med story!) Dette spillet kan bare bli bra. Håper på et episk noir novel love story with slow mo and guns!!! Lenke til kommentar
Morten Porten Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Hurrah, slowmo hopping og skyting ftw! Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Dette er veldig gode nyheter! Dette håper eg blir knallbra, om ikkje på lik linje med de to første så ihvertfall veldig nær Lenke til kommentar
teletubbiekid Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Dette kan bli bra, håper bare de har vett nok til å fortelle historien med tegneserieruter som i de to første spillene. Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Trist at Remedy ikke skal lage dette også, men Rockestjernene klarer nok jobben bra - så lenge de klarer å fange den unike "Max Payne-feelingen". Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Elsker Max Payne! Spilt gjennom de utallige ganger ^^ Men, skummelt at Remedy ikke er bak spakene... Lenke til kommentar
nub_nutz Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Dette kan bli bra, håper bare de har vett nok til å fortelle historien med tegneserieruter som i de to første spillene. Noe annet ville vert heilt på hyttetur sammen med blåbær klubben Lenke til kommentar
epictjall Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 hmm. bildet ble ikke lasta opp første gangen jeg kikka på artikkelen, må si jeg ble veldig skeptisk når jeg så det. det er jo IKKE max payne.. man tukler ikke med sånnt når man skal lage oppfølger til et av de beste spillene som finnes, det er jo helt på jordet Nå er jo mannen på bildet helt lik i ansiktet som Max Payne i spill nr. 2, bare med litt ekstra skjeggvekst og sår i trynet. synes ikke det ser sånn ut jeg ivertfall, men det er nå min mening. vi får vente og se ossen han ser ut ingame.. Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 27. mars 2009 Del Skrevet 27. mars 2009 Ser jo omtrent identisk ut med "malen". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå