Nailer_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dealen er vel at de ikke har samme finske duden til å være trynet på Max Payne lenger. Derfor må de denne gangen faktisk MALE en versjon av Payne, ikke bare manipulere fotografier som i eneren. And: Gleder meg! Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Selv er jeg ikke helt begeistret over at man ga Max en grundig plastisk operasjon i tiden mellom det første og andre spillet, men er ellers stor tilhenger av serien. Elsker personene og måten handlingen blir fortalt på mellom brettene. «Bullet Time»-muligheten var kanskje noe utdatert da Max Payne 2 kom i butikkene (hva med å utvide den litt, gi oss flere muligheter?), men spillet er likevel en flott opplevelse. Veldig spent på spill nummer 3. Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Skjul Haha, det her var en helt annen person enn den sinte finnen (som hadde flyttet til amerika) jeg så i det første spillet. Endret 23. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Santar Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Virker som Max har barbert av seg alt håret av en eller annen grunn, hmm. Satser på at "Winter 2009" ikke betyr februar, mars 2010, vi er jo tross alt enda i vinteren 2008 nå så. Lenke til kommentar
Huffern Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dette spillet bør bli bra, men jeg er også småskeptisk.. Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Herregud jaaa! Bønnene mine har blitt hørt! Max Payne spillene er blandt de beste i verden, gleder meg sykt til 3'en. Lenke til kommentar
Kvindøl Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dumt at Remedy ikke skal utvikle det, men gleder meg uansett! Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Gleder meg utrolig mye til MP3 nå, og etter concept bildet ser han ut som han gjorde i MP2, bare med et litt "jeg gir faen" uttrykk. I større grad enn de første spillene iallefall! Lenke til kommentar
Wartom_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 De to første spillene var geniale. Dette kan bli bra Lenke til kommentar
snkupo Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Får bare håpe det finnes grenser for hvor kald og oppgitt Max har blitt. Han er (var?) tross alt en type som bryr seg mye om venner og kolleger, og det som foregikk oppe i hodet på Max var viktig for spenningen i de to første titlene . Ville vært uheldig om Max Payne 3 bryter med forgjengerne og blir et spill med utelukkende fokus på vold og pistoler Lenke til kommentar
ttt_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 I utgangspunktet er det supert at det kjem eit nytt Max payne spel. Som så mange andre er eg stor fan av dei første spela. Men, igjen som så mange andre, er eg noko skeptisk til om spelet kan leve opp til dei første spela. Utviklarane har litt av ein jobb med å gjennskape stemninga og ikkje minst utvikle historia på ein god måte. Eg reknar med det kjem rikeleg med info etterkvart, så det haster ikkje å gjere seg opp ei endeleg meining. RockStar Vancouver? Har de gjort noe vi har hørt om før? Dei mest kjente spela er nok (plattform og karakter i parantes): Homeworld: Cataclysm (PC, 88.55%), Global Operations (PC, 78.37%) og Bully (PS2 87.52%, X360 80.39%, PC 70.86%). Dei to første spela er frå tida før dei vart kjøpt opp av Rockstar. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Den hardkokte politimannen Max Payne har fått en liten ferie fra krimhelvetet, men nå er det slutt på hvilen. Mot slutten av året kommer nemlig Max Payne 3 til Xbox 360, PS3 og PC. Hmm.. ikke gi oss falske forhåpninger, kan banne på at det ikke skjer Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Den hardkokte politimannen Max Payne har fått en liten ferie fra krimhelvetet, men nå er det slutt på hvilen. Mot slutten av året kommer nemlig Max Payne 3 til Xbox 360, PS3 og PC. Hmm.. ikke gi oss falske forhåpninger, kan banne på at det ikke skjer Med mindre de allerede er ferdig med store deler av spillet Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Som nevnt, dette kan bli bra. Gleder meg til mer info og in-game screens/filmer. Lenke til kommentar
Hofer Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dei mest kjente spela er nok (plattform og karakter i parantes): Homeworld: Cataclysm (PC, 88.55%), Global Operations (PC, 78.37%) og Bully (PS2 87.52%, X360 80.39%, PC 70.86%). Dei to første spela er frå tida før dei vart kjøpt opp av Rockstar. Global Operations er et konge spill da Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Dette minner stygt om Condemned 2: Bloodshot. Jeg skal følge med på denne tittelen, men jeg stiller meg skeptisk enn så lenge. Jeg henger meg på denne, har ikke så veldig stor tro på ett nytt Max payne uten remedy som holder tøylene. Det værste som kunne skjedd er som sagt tidligere at dette blir nok ett tullespill med bare fokus på å drepe på de mest fantastiske måter. Jeg blir veldig skuffet hvis ikke historien og utviklingen av Max som person er i høysetet. Endret 23. mars 2009 av Keylar Lenke til kommentar
Toman18 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Max Payne 2 hos meg er blant det beste pc kan tilby av spill Håper og Mafia 2 kommer iår sammen med Max Payne 3 Men sliter litt hvilken versjon jeg skal ha, men det blir nok konsollene da pcen er min er allerede utdatert etter halvt år... Lenke til kommentar
epictjall Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 hmm. bildet ble ikke lasta opp første gangen jeg kikka på artikkelen, må si jeg ble veldig skeptisk når jeg så det. det er jo IKKE max payne.. man tukler ikke med sånnt når man skal lage oppfølger til et av de beste spillene som finnes, det er jo helt på jordet Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. mars 2009 Del Skrevet 24. mars 2009 Max Payne 1 og 2 er jo klassikere. Helt fantastiske spill. Så kjenner jeg både gleder meg og gruer meg på en gang når jeg ser at de skal lage Max Payne 3. Tviler på at de kan nå opp til de to andre, men håper på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå