Gå til innhold

Max Payne 3 kunngjort


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Selv er jeg ikke helt begeistret over at man ga Max en grundig plastisk operasjon i tiden mellom det første og andre spillet, men er ellers stor tilhenger av serien. Elsker personene og måten handlingen blir fortalt på mellom brettene. «Bullet Time»-muligheten var kanskje noe utdatert da Max Payne 2 kom i butikkene (hva med å utvide den litt, gi oss flere muligheter?), men spillet er likevel en flott opplevelse. Veldig spent på spill nummer 3.

Lenke til kommentar

Får bare håpe det finnes grenser for hvor kald og oppgitt Max har blitt. Han er (var?) tross alt en type som bryr seg mye om venner og kolleger, og det som foregikk oppe i hodet på Max var viktig for spenningen i de to første titlene . Ville vært uheldig om Max Payne 3 bryter med forgjengerne og blir et spill med utelukkende fokus på vold og pistoler ;)

Lenke til kommentar

I utgangspunktet er det supert at det kjem eit nytt Max payne spel. Som så mange andre er eg stor fan av dei første spela. Men, igjen som så mange andre, er eg noko skeptisk til om spelet kan leve opp til dei første spela. Utviklarane har litt av ein jobb med å gjennskape stemninga og ikkje minst utvikle historia på ein god måte. Eg reknar med det kjem rikeleg med info etterkvart, så det haster ikkje å gjere seg opp ei endeleg meining.

 

RockStar Vancouver? Har de gjort noe vi har hørt om før?

Dei mest kjente spela er nok (plattform og karakter i parantes): Homeworld: Cataclysm (PC, 88.55%), Global Operations (PC, 78.37%) og Bully (PS2 87.52%, X360 80.39%, PC 70.86%). Dei to første spela er frå tida før dei vart kjøpt opp av Rockstar.

Lenke til kommentar
Den hardkokte politimannen Max Payne har fått en liten ferie fra krimhelvetet, men nå er det slutt på hvilen. Mot slutten av året kommer nemlig Max Payne 3 til Xbox 360, PS3 og PC.

 

Hmm.. ikke gi oss falske forhåpninger, kan banne på at det ikke skjer

Lenke til kommentar
Dei mest kjente spela er nok (plattform og karakter i parantes): Homeworld: Cataclysm (PC, 88.55%), Global Operations (PC, 78.37%) og Bully (PS2 87.52%, X360 80.39%, PC 70.86%). Dei to første spela er frå tida før dei vart kjøpt opp av Rockstar.

Global Operations er et konge spill da :D

Lenke til kommentar
Dette minner stygt om Condemned 2: Bloodshot. Jeg skal følge med på denne tittelen, men jeg stiller meg skeptisk enn så lenge.

Jeg henger meg på denne, har ikke så veldig stor tro på ett nytt Max payne uten remedy som holder tøylene. Det værste som kunne skjedd er som sagt tidligere at dette blir nok ett tullespill med bare fokus på å drepe på de mest fantastiske måter. Jeg blir veldig skuffet hvis ikke historien og utviklingen av Max som person er i høysetet.

Endret av Keylar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...