Joachim_F Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Politimannen Max Payne vender tilbake til skjermene våre. Les mer Lenke til kommentar
Cyrus_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Dette har potensialet til å bli meget bra, gleder meg Endret 23. mars 2009 av Cyrus Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Endelig. Men er litt skeptisk på at Rockstar gjør denne. Uansett skal jeg se hva de får til før jeg bestemmer meg for å like det eller ikke. Rockstar Vancouver er ikke en dårlig utvikler, bare at jeg er noe skeptisk til at de klarer å fange atmosfæren som Remedy gjorde. Endret 23. mars 2009 av TCi Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Har ikke spilt toern enda, hvordan var slutten der (lukket eller åpen)? Men dette kan sikkert bli moro, selv om det ikke er remedy som tar seg av jobben. Er nok en stor mulighet for at fans blir skuffet da, siden det kan godt skje at fans ikke kjenner seg igjen. Endret 23. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
epictjall Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Woot, så konge! Oppfølger til en av de beste fps spillene som har blitt laget Lenke til kommentar
TCi_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Konseptkunst av Max Payne selv. Lenke til kommentar
Sidious_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 TCi: Eh. Forandra seg drastisk, jo. Har som TCi litt blandede følelser når det gjelder utvikleren, men det kan jo hende dette går bra. Skal ikke dømme spillet nedenom og hjem før man har prøvd det (eventuelt lest noen omtaler). Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Woot, så konge! Oppfølger til en av de beste fps spillene som har blitt laget off toipic: max payne er ikke et fps spill on topic: gleder meg Sykt selv til dette, håper bare rockstar klarer og leve opp til samme kvalitet som 1'ern og 2'ern hadde det consept art bildet. sam fisher fra conviction eller? Lenke til kommentar
Gormers Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Max payne er teknisk sett et 3ps spill, men det spilles som et fps spill. Blir ikke direkte feil å kalle det fps da. /OT edit: damn skole, kan ikke se bildene før jeg kommer hjem^^ Endret 23. mars 2009 av Gormers Lenke til kommentar
Vaine Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Hm, er litt skeptisk. Jeg syntes Max Payne 2 ikke var stort annet enn et melkeprosjekt. :\ Lenke til kommentar
Rekviem Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) Dette blir bra, ser frem til en saftig noirpreget historie og lekkert gunplay! Endret 23. mars 2009 av Rekviem Lenke til kommentar
sfRoyal_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Spennende nyheter dette, MP1og2 var bra titler. Max Payne + Kung Fu Mod 3.0 var episk Litt skummelt med bytte av utvikler, men får håpe det blir bra allikevel Er nok også et litt annerledes spill iom at det er utviklet til konsoller fra bunnen av, Max Payne på xbox var ganske håpløst i forhold til PC-versjonen ihvertfall. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dagen måtte komme Håper Rockstar fikser ihop noke stort her alså..!! Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Max lignet da veldig på Nico Bellic. Gleder meg som fy til dette Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Han er da bare blitt litt eldre. Og som enhver god "mann som har blitt litt eldre", har han anlagt metallgrått skjegg. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 RockStar Vancouver? Har de gjort noe vi har hørt om før? Uansett, dette kan bli skikkelig bra! Tenk, RockStar eier jo Euphoria Engine, som jeg ikke klarer å få nok av! Euphoria Engine og Bullettime = WIN! Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Eier og eier. De er en av flere utviklere som bruker den i spillene sine. Lenke til kommentar
Memoen4Ever Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Elsket enern og toern. Eneste jeg ikke likte så godt med toern, var at det var litt for kort. 3ern håper jeg blir bra også Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Dette minner stygt om Condemned 2: Bloodshot. Jeg skal følge med på denne tittelen, men jeg stiller meg skeptisk enn så lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå