Joachim_F Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Den uheldige vampyren Mona fortsetter sine draxsylvanske eventyr i A Vampyre Story 2. Les mer Lenke til kommentar
Panzerloco_InnleggNO Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 What?! Har enaren komt ut?? Koffor i anus har eg ikkje fått det med meg Her må det kjøpast! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 (endret) What?! Har enaren komt ut??Koffor i anus har eg ikkje fått det med meg Her må det kjøpast! Det er ikke kommet til Norge. Så eneste måten å få kjøpt det herfra er enten via online eller import. Jeg kjøpte min kopi fra play.com http://www.play.com/Games/PC/4-/3438410/-/...;searchsource=0 Koster bare £15 med gratis frakt (også til Norge) så går under minstegrensa til tollen Så får du jo spillet på DVD samt. cover Over til Topic. Genialt!!! Gleder meg allerede xD Endret 23. mars 2009 av CaZpeR Lenke til kommentar
K_M_K Skrevet 23. mars 2009 Del Skrevet 23. mars 2009 Fint at de får litt flere tekstforfattere, det ble litt mange bløte vitser. Håper og de tar seg en liten runde med stemmeskuespillerne også; Froderick mangler nerve, og Mona er til tider forferdelig skingrende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå